Mutasd nálad milyen színek kerültek az asztalra vagy a húsvéti dekorációba!

Remélem jól telt az Ünnep nálad, a korlátozások ellenére is! Az öröm belülről fakad MINDIG, így semmi nem szabad, hogy befolyásolja a jó kedved az ünnepi asztalnál és készülődésnél. Persze nyilván történhetnek olyan események, amik elvehetik a kedved, de mindig rajtad áll, hogy mennyire engeded a külső tényezőknek, hogy befolyásolják a hangulatodat, ezáltal a napodat! Én azt javaslom, próbáld meg elengedni és tanulni ezt, ha nem megy!

img_20210404_104450.jpg

Ez esetben is nagyon sokat tudnak segíteni a színek! Engem mindig felvidítanak! A fehér falak pl kimondottan le tudnak hangolni hosszútávon, de ilyenkor segítenek a színes kiegészítők, dekorációk! Amíg Magyarországon éltünk, a lakásunkban az összes fal színes volt. Minden helyiség más színű. Mióta Svájcban élünk, azóta itt minden fal fehér. Hát gondolhatod, hogy megviselt.... Így amikor csak tehetem, díszítem a lakást itt is, hogy a színeket becsempészhessem, mindig az adott ünnepnek megfelelően. 

Most előkerültek a húsvéti dekorok, a kertből néhány ág, néhány színesre festett FŐTT tojás, és már kész is a húsvéti hangulat! Képzeld itt Svájcban így árulják a boltban a főtt tojást, színesre festve és megfőzve. Nagyon jól néz ki, bár először meglepett a dolog. Sőt egész évben kapsz a boltban ilyen főtt tojást, nem csak ilyenkor. :)

img_20210404_104255.jpg

Na és ha már ünnep, akkor természetesen az asztalon, hűtőben is előkerültek a színek... imádok sütni, főzni, kreatívkodni a konyhában is. A jó időben viszont végre beizzithattuk a grillt is a teraszon és a grillételeket finom, egészséges friss saláta kísérte. A desszertből pedig nem maradhatott most ki a méteres kalács és epres piskóta.

img_20210404_104216.jpg

 Jaaa és természetesen a húsvéti sminkelés is része volt a hosszú hétvégémnek! Egy kedves sminkmodellemnek valami húsvéti sminket szerettem volna készíteni. Nem volt, csak annyi ötletem első körben, hogy pasztelles, kis finom színek legyenek a sminkjében. Tudod, olyan kis finom tavaszias, mint ahogy írtam a pasztell témában. :)

Van, hogy ilyenkor elkezdek én is inspirálódni mások munkái által. Végül szinte sosincs olyan, hogy 1 adott sminket szeretnék hasonlóra elkészíteni. Általában 3-4 vagy akár 5 féle smink inspirál egy adott témában egyszerre és én végül 1-1 részletet kiemelve mindegyikból (ami szintén nem olyan, mint az eredetin, többnyire), létrehozok egy 6.fajta sminket, amihez természetesen még magamat is hozzáadom. Így született meg az alábbi alkotás. :) Hogy tetszik neked? Szerintem igazán húsvéti hangulata lett!

img_20210403_200901.jpgimg_20210403_194125.jpgimg_20210403_181711.jpg

Nézzük hozzászólásban itt, te milyen színeket csempésztél az ünnepbe! ;)

 

A fotók természetesen az én tulajdonomat képezik, így használatuk az engedélyem nélkül, illetve a forrás feltüntetése nélkül tilos.

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr9416489872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása