Hány rétegben használd a szempillaspirálod? 1, 2 vagy netán 4 rétegben?
Vízálló vagy nem vízálló spirált használj?

A szempillaspirál a legtöbb nő kedvenc sminkterméke. Én is imádom, és ha semmi más sminkcuccot nem kenek, a spirál azért akkor is előkerül gyakran. Ugyanis gyönyörűen kiemeli a tekintetet, akár csak egy szépen megformált szemöldök. (ami most nekem nincs a képen, mert kikopott a szemöldöktetoválásom). Majd beszélünk a szemöldök formázásról is, illetve a szemöldöktetoválásokról is egy másik cikkben. No meg készülök a szemöldök laminálásról is írni, de azt majd valamelyik nyári bejegyzésben hozom neked.

 

img_20210521_134423.jpg

 

Egy tökéletesen elkészített spirálozással ragyogóvá varázsolod a tekinteted. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Egy átlagos hétköznap, mikor nincs kedved vagy időd sminkelni, akkor szépen feldobod a nappali krémed és mellé mehet a spirál. Akár még egy szájfény hozzá és tökéletesen beleillik egy nyári meleg hétköznapba. Én sűrűn használom így. Az arcom barnul egy kicsit közben, de a szemem azért ki van emelve, nyitja a tekintetet a fekete, emelt pillám. Viszont nem mindegy hogyan használod azt a szempillaspirált. Van vízálló és nem vízálló spirál. A vízállót tényleg csak akkor javaslom, ha "vizes" közegbe készülsz, pl strandra. Különben kb felesleges, mert úgy kiszárad a szempilládon, hogy peregni fog róla a nap 2. részében, darabokban. Ráadásul olyan nehezen fogod tudni lemosni, hogy sokszor a pillád is kijön a spirál maradékával együtt, ha nagyon dörzsölöd a szemed. Így ennek használatát csak ritkán javaslom.

 

img_20210521_142313.jpg

 

A sima, azaz nem vízálló spirálokat akár napi szinten viselheted, nem rongálják úgy a szempilládat. Rengeteg fajta van a piacon, én most egy Svájcban vásárolt spirált mutatok, inkább csak a formája miatt. Elég vastag átmérőjű, de ahogy látod, a formája ívelt középen. Nagyon szeretem, mert hosszítja is és íveli is a pilláimat. Ugyan nincs kevés pillám, de elég rövidek és egyenesek. Ja és ha nem festeném havonta magamnak fekete szempillafestékkel, akkor bizony szőke lenne. Olyankor úgy nézek ki, mint aki beteg. Ezt nem szeretem. Sokszor már az is elég, ha befestem a tartós festékkel és hetekig látszik, hogy JÉ van pillám. Viszont formálni és nyitni a tekintetemet nem fogja. (Akartok egy cikket arról, hogy hogy festem magamnak itthon a pillám? Nagyon vicces szokott lenni, ahogy félszemmel tapogatózok a lakásban vagy másfél órát...

Így lehet spiráloznom ezerrel. Még sok-sok évvel ezelőtt mindig jó vastagon kentem a spirálokat. Akár 3-4 rétegben is, hogy minél nagyobbak legyenek azok. Gondolhatod, hogy hosszú perceket töltöttem ezzel, kifejlesztve a technikát. Ettől viszont csak nehéznek éreztem a pilláimat és a szemeim is hamarabb elfáradtak. Lehet, hogy te is szoktad így hordani. Neked nem fárad el a szemed tőle? Ja és a pilláidnak sem tesz annyira jót, ha napi szinten ennyi festék van rajtuk.

Már néhány éve viszont csak 2 rétegben használom. Szerintem, ha megfelelő spirált találsz, akkor elég a 2 réteg. Az első réteggel felviszed a színt, hogy szép fekete legyen a pilla, utána a 2. réteggel pedig szépen formázni tudod, még mielőtt megszáradna az első réteg. Ha már majdnem megszáradt, akkor egy csepp vizet engedve a spirál fésűjére, azt lerázva róla, szépen át tudod fésülni vele a pilláidat, frissítve azt. De vigyázz, csak alig legyen vizes a kefe. Nekem a 2 réteg bőven elég szokott lenni.

Az előbb említettem a megfelelő spirál választást. Ezalatt azt értem, hogy ha a te pillád göndör, de rövidebb, akkor neked nem szükséges már göndörítő spirál még hozzá, elég a hosszító. Viszont, ha egyenes pilláid vannak, akkor mindenképp én azt használnék a helyedben. 

 

img_20210207_110027_resized_20210521_023044615.jpg

 

Régen előszeretettel használtam a kék, zöld, lila, rózsaszín és ezüst színű spirálokat is magamon. Én nagyon szerettem ezeket, de csak a színűk miatt, mert általában más funkciót sajnos nem láttak el. Nem lett tőlük se nagyobb, se göndörebb a pillám. Viszont mikor a nap rásütött a szememre, akkor nagyon szépen látszódtak a színek rajta.

Most már inkább csak akkor használok színes pillát, ha olyan sminket készítek, ami nagyon "kívánja", hogy ne fekete pilla legyen hozzá. Ilyen pl ez a fantázia smink, ami farsangi fotózásra készült. Vagy ez a másik csillámos smink, ami két színre festett csillogós szemhéjnál, kétféle spirállal készült.

 

img_20210131_173518_resized_20210521_022919555.jpg

 

Lehet próbálgatni, játszadozni a színekkel bármikor. Halloweenkor is simán lehet piros vagy narancs pillát készíteni. Nem tudom árulnak-e ilyen színű spirálokat, de én meg tudom oldani ezeket más fajta sminkes anyagokkal. Bármilyen színre. ;) 

Mi az a téma, amiről szívesen olvasnál még?

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr1116567932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12 Mandala 2021.05.25. 09:30:20

Nálam a spirál egy picit mumus.
Kontaktlencsét hordok, és gyakran csepegtetek emiatt a szemembe műkönnyet.
Na hát az mindig mindenfele folyik.

Igaz, nem sűrűn hordok sminket, de ha igen, ez mindig zabar, hogy félek hogy elkendődik.

Glitter makeup and bodypainting 2021.05.25. 12:53:23

@12 Mandala: 1 nap hányszor csepegtetsz? Sűrűn kell? Lassan 1éve én is kontaktlencsés lettem, de én alig használom. Néha csepegtetek műkönnyet és persze pont akkor van rajtam spirál. Viszont nagyon minimálisan kenődik el ilyenkor a spirál, és azt azonnal le is tudom törölni. Nekem ez a tapasztalatom.

Glitter makeup and bodypainting 2021.05.25. 12:54:23

@Glitter makeup and bodypainting: bocsi, a műkönnyet használom alig, nem a spirált. Nem fogalmaztam érthetően.

12 Mandala 2021.05.25. 12:59:27

@Glitter makeup and bodypainting: 3-4szer, de nem hiszem hogy nagyon elkenodik, csak kellemetlen érzés, hogy annyira oda kell figyelni.

Glitter makeup and bodypainting 2021.05.25. 13:30:20

@12 Mandala: :) de csak 1 percig kell erre figyelned, amikor becsepegtetsz. Szerintem annyit ki lehet bírni.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása