Hallottál már a Csillámvilágról? Szereted a csillogást vagy inkább a hennát? Kuponkód a cikkben a Csillámvilágnál!
Interjú Soós Krisztinával

Nyújtsa fel a kezét, aki szereti a csillámot, a csillogóst, a nyári fesztiválokat, a gyerekek szemében lévő csillogást a csillámtetoválásuk vagy az arcfestésük láttán!! :) Én mióta az eszemet tudom, mindenhol felfigyelek a csillogó holmikra. Ruhákban, cipőben, kiegészítőkben, bámit azonnal kiszúrok, ami csillogó. Egyszerűen vonzza a tekintetemet úgy, hogy aztán muszáj azt hazavinnem magammal. Így hát hogyan is képzelhetném el az életem olyan szakma nélkül, ahol nem tudom ezt az őrületet kamatoztatni?

 

_dsc3854_2.jpg

 

Egyértelmű, hogy a sminkelés során is nagyon sokszor valahogy belekerül egy kis csillám a sminkbe... én nem tudom hogyan és miért, de nálunk az egész lakás csillámos állandóan... a kanapé, a ruháink.. az ecseteim.. még akkor is, ha épp az adott sminkbe nem használtam őket. :D Valahogy érzi a csillám, hogy szükségem van rá, hogy a látványa feldobja a napomat. Főleg, ahogy a fény megcsillan rajta... hát nincs szebb látvány a világon... a csillogásnál..... Azt hiszem fanatikus vagyok... de semmi baj, mert pont ennek köszönhetem, hogy megismerhettem Soós Krisztinát, aki segített elsajátítani a professzionális csillámtetoválás, csillámékszer készítés, esküvői ékszerfestés fortélyait. Kriszta nevéhez a Csillámvilág weboldal köthető. Szerintem nincs az a szépségipari szakember, aki ne hallott volna még róla. 

 

img_20190429_181356_2.jpg

 

Már a tanfolyam előtt is készítettem csillámtetoválásokat gyerekeknek a nyári szezonban, de csak időtöltésként otthon, a lányomnak és barátnőinek. Ezután úgy éreztem a csillámimádatom miatt, hogy szeretném tökélyre fejleszteni ezt a kis alaptudást, amihez nagyon hasznosnak bizonyult a Kriszta által tartott képzés! Tanultunk színelméletet, kezdtek megvilágosodni dolgok, hogy mi miért nem mutatott jól eddig együtt és hogyan tudom egymással összhangba hozni, keverni a színeket, hogy az csodaszép látványt mutasson.

Bemutatom neked is kicsit ezt a világot, ha netán még nem hallottál róla korábban.

 

 haladoarcfestes-tanfolyam.jpg

 

 - Mit lehet tudni rólad és a Csillámvilág Webáruházról?

- ,,Testfestékek forgalmazásával, arcfestés, alkalmi csillámfestés és hennafestés oktatással foglalkozom 2008 óta. Azt hiszem, sokat tettünk a CsillámVilágban az elmúlt időszakban azért, hogy terjedjen hazánkban a testfestéssel kapcsolatos tudatosság. Arra gondolok, hogy munkánk által talán jobban odafigyelnek a hazai testfestők arra, milyen termékeket használnak a bőrön, hogyan kommunikálnak kuncsaftjaikkal, vagy hogy milyen sokoldalúan használják fel a rendelkezésükre álló alapanyagokat.

 

arcfesto-soos-krisztina.jpg

 


Egy nagyon komplex képzési anyagot állítottam össze ebben a témában. Sokat segített ebben a végzettségem. Rajz és angol szakos tanító vagyok, 6 évig tanultam pedagógiát, módszertanokat, és sokféle egyéb hasznos ismerethez jutottam, amit mind felhasználok most is. 12 évig tanítottam általános iskolában. Van egy egyetemi színszakértő végzettségem is (ez egy két éves képzés volt a BME-n), ahol csak a színharmóniákról tanultunk, nagyon izgalmas volt... szóval ezt mind próbálom beépíteni, és ami releváns, átadni a tanulóimnak a CsillámVilág-ban. Létre hoztunk egy honlapot, amelyen csak a képzésekről lehet tájékozódni, és jelentkezni, ez a tanfolyamok oldala.
remeny_es_szepseg_napja_fotos_pataki_vukov_agnes.jpg
Indítottunk egy jótékony programot a rákos hölgyek számára, ahol ingyenes hennafestést kaphatnak. Ez a Remény és Szépség napja, melyet minden évszakban egyszer, Magyarország több nagyvárosában megrendezzük. Itt lehet képeket is megnézni a korábbi alkalmakról.
Rengeteg cikk jelent meg a három blog oldalunkon, ezeket is ide linkelem, hátha szeretne valaki elményedni valamelyik témában. Érdemes körülnézni, vannak step-by-step leírások, videok, termék vélemények, tippek... 
hennafestes-soos-krisztina.jpg


Milyen sikereket értél már el a szakmád során?

- ,,Új, hazánkban ismeretlen termékeket vezettünk be az itthoni piacon, így színesedett a rendelkezésre álló termékpaletta. Ilyen különlegesség volt elsőként a csillámtetoválás. Most is mi gyártjuk a csillámtetoválás szetteket. Később elhoztuk a legjobb arcfesték márkákat (Mehron, DiamondFX, Superstar), ezen belül pedig egy különlegességet, a csíkos testfestéket, amit az egy-mozdulat technikához gyártanak. Szintén újdonságként vezettük be az arcfestő sablonokat, a speciális arcfestő könyvek, magazinok forgalmazását, és pár új eszközt is fel tudnék sorolni, melyek a testfestők munkáját segítik.

Nagyon örülök, hogy képzéseimre sok diák vissza-visszajár, hogy további ismereteket szerezzenek. Rengeteg őszinte véleményt kaptam a diákoktól, amit felhasználok munkám javításához. Te is írtál arról, milyen volt számodra a Csillámfestés és Alkalmi testfestés képzés, amikor pár éve nálunk jártál, ezt írtad: "Tökéletes képzés! Minden infót, tudást megkaptunk, amire csak szükségünk volt." Nagyon jól esett olvasni, köszönöm! "
(Köszönöm szépen, nekem is jó visszaolvasni... 2 éve volt, de emlékszem ma is, hogy élveztem minden pillanatát! Kerestem is gyors egy képet, ami ott született... itt mindenki telecsillámozhatta a másik tanulót, hisz így vittük át az elméleti tudást a gyakorlatba.)
Ja és nem mellesleg, itt a tanfolyam néhány órája alatt egy olyan barátság alakult ki egy másik tanulóval, Kittivel, ami a mai napig tart... a vidáman eltöltött tanulásnak, közös érdeklődési körnek köszönhetően.
57114783_1055831187949514_1584472624438706176_n.jpg

- Hogy érintette a covid a vállalkozás életét? Biztosan nagyon nehéz volt, hisz oktatást nem tudtatok tartani, és a rendezvények is elmaradtak, amire a csillámot, testfestéket használják a szakemberek.
- ,,Próbáltunk túlélni, előre dolgozni a webáruházban. Nem igazán tudtuk, mikor indul be majd újra az üzlet és a képzések, így a 2020-as évben egyrészt termékszetteket állítottunk össze, de a munkafolyamatokat is optimalizáltuk, és a képzési anyagot is csiszolgattam."


- Milyen terveid vannak a jövőre nézve? 
- ,,Haladunk tovább a megkezdett úton, szeretnék már végre teljes gőzzel tanfolyamokat tartani, ez az, amit leginkább szeretek. Most beütemeztem a képzéseket egész szeptemberig, lesz arcfestés, henna és csillámfestés is júniustól.
Két éve újrakezdtem a vászonra festést, ebben is szeretnék fejlődni. Absztrakt képeket festek, szeretem a durva textúrákat, érdekes felületeket, a minimalizmust, de expresszív gesztusokkal és élénk színmezőkkel is szívesen dolgoznék. 2021. jún. 24-én nyílik egy csoportos kiállítás, amelyben részt veszek kiállítóként, a Vármező galériában. Munkáimat (a festményeket) ezen a weboldalon lehet megnézni."
_dsc4404uj.JPG


Gratulálok Kriszta a kitartásotokhoz, a céljaitokhoz és neked személy szerint a festéshez! Ügyes vagy, kreatív, úgyhogy nincs kétségem a sikereid felől egyik vonalon sem!
Köszönjük szépen olvasóim nevében is az alábbi kuponokat:
 
,,1. A CsillámVilág webshopban 2021. aug. 30-ig érvényes ez a 10%-os kedvezmény-kupon olvasóidnak. A kupon termékekre váltható be, bármilyen termékre: 
ALIZ11
Bejelentkezés után lehet beváltani a Pénztár-ban.
2. Ezt a kedvezményt pedig azoknak ajánlom, akik szeretnének hennafestést kérni tőlem: 
10% az idei szezonban előre egyeztetett hennamintára.
Nem csak ezek közül a minták közül lehet választani.
kód:
ALIZH2 "
A szokásosnál most kicsit több képet töltöttem fel, remélem nem haragszol érte! :) A csillámos képeknél nem tudok leállni... és folytatódik jövőhéten is a csillámtéma... érdemes lesz néznetek az oldalam!

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr2916580704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása