Rólam

Szeretettel köszöntelek kedves Olvasóm!

Örülök, hogy itt vagy és rátaláltál a blogomra! Igazán színes témákról olvashatsz bejegyzéseimben, amiket remélem te is hasonló izgalmasnak találsz majd, amilyen szenvedéllyel írom ezt neked! Őszinte gondolataimat, érzéseimet írom le, és nem fogok mellébeszélni. Így néha kissé nyersnek is találhatsz vagy bántónak, de nem ez a célom!

agk_1320_uj.JPG

Már kamaszkoromban imádtam sminkelni, ez még 2000 előtt volt egy picivel...:) Mindent magamra kentem, ami csillogott vagy jó színes volt. Szememre, szemöldökömre, számra... na és a hajamat sem hagytam ki. Egészen huszonéves koromig eltartott ez az őrület... vagy inkább szenvedély a csillogó és színes holmik iránt. Természetesen a ruháim is ehhez igazodtak. Minél élénkebb színek, annál jobban imádtam őket. Kissé kitüntem az átlagból... de ez nem zavart. Álmom volt ekkor is már, hogy sminkeléssel foglalkozzak, de végül a közgazdaság és adózás világába sodort az élet...

Aztán ugyan ez az élet úgy hozta, hogy Svájcba költöztünk a férjemmel és lányommal. Így új lehetőséget kaptam, hogy azzal foglalkozzak, amivel igazán szeretnék, amire születtem!! Így még kiköltözésünk előtt belevetettem magam a professzionális sminkelés témájába, hogy másoknak is örömet tudjak szerezni ezzel a hatalmas szenvedéllyes, imádattal, ami bennem van a szakma iránt. 

Szóval.... 2018. év elején kezdtem el hivatásszerűen tanulni a sminkelést Magyarországon. Az alapképzést Budapesten, majd egy több hónapos intenzív haladó képzést Szegeden végeztem el. Ezek mellett 1 napos workshopokon is részt vettem, hogy mindig tanuljak valami újat. 2020. májusától - folyamatosan - pedig online képzésen fejlesztem tovább tanulmányaimat. (Mindezt már Svájcból teszem.)

Szabadidőmben sokszor sminkelem magam itthon is, szeretek nektek új dolgokat mutatni. Kipróbálok új színeket, formákat, kreatív sminkeket, festéseket. Rengeteget gyakorlok modelleken és saját magamon is. Természetesen vendégeket is sminkelek mellette.

Imádok írni olyan dolgokról, amik igazán közel állnak a szívemhez, és átadni olyan érdekes vagy vicces tapasztalatokat, amikkel te is találkozhatsz vagy csak szívesen olvasol róluk. Ha már csak egyetlen hasznos információval könnyebbé, boldogabbá tehetem a napodat, akkor megérte megírnom azt a cikket!

Így hát csatlakozz közénk te is, vitassuk meg a sminkelés rejtelmeit, buktatóit. Írj véleményt, hozzászólást! Szeretném, ha bekapcsolódnál te is ebbe a kis virtuális közösségbe. 

Facebookos sminkes oldalamat pedig itt találod, ha kíváncsi vagy micsoda színes kreációim születnek újra és újra:

https://www.facebook.com/beresprokopaliz

messenger: m.me/beresprokopaliz

 e-mail: csodaorszag.aliz@gmail.com

Legyen csodaszép napod,

Alíz

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr616485470

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása