Otthoni szempilla és szemöldökfestés? De hogyan?
Ha elég bátor vagy, próbáld ki te is!

Neked is világos, netán szőke szempillád van? Kb 15 éves korom óta zavar a világos szempillám. A szőke szemöldököm akkor még talán nem is annyira. Már ekkor jártam kozmetikushoz és vele festettem be mindig a szempillámat feketére, majd később a szemöldökömet is sötétebbre. Úgy néztem ki enélkül és spirál nélkül, mintha nem lenne pillám, mintha beteg lennék. Se egy egészséges, se egy beteg ember nem szeret így kinézni szerintem.

 

img_20210628_164650_resized_20210702_112601708.jpg

 

Így én havonta festettem mindkettőt és mindig imádtam kilépni így a kozmetikustól, hogy végre van szempillám, végre látszik a tekintetem normálisan.... így nem volt muszáj minden nap szempillaspirált használni, ha siettem és nem volt időm felkenni még azt sem. Ez tök jól ment így, míg ki nem költöztünk Svájcba. Gondolhatod, hogy nem az volt az első, hogy kozmetikust keressek magamnak, mikor a nyelvet sem beszéltem még. Viszont kezdett kikopni a pillám, egyre szőkébb lett és kezdett egyre jobban zavarni, főleg sminkesként... nekem az az első, ha valakivel beszélgetem, hogy a szemét figyelem.... ez olyan szakmai ártalom.... Már a férjemnek is mondtam, hogy néha beszélgetés közben már rég sminkelem őt gondolatban... :D

Na és ekkor határoztam el, hogy kipróbálom az itthoni pillafestést.. hisz mi bajom lehet belőle? Tudtam, hogy csípni fog a festék,ha felkenem, de mindig csípni szokta, a kozmetikusnál is, szóval ettől nem tántorodtam el tőle. Inkább attól féltem, hogy a fél arcom fekete lesz... de aztán beszereztem gyógyszertári vazelint, ami szükséges ahhoz, hogy a festék ne fogja be a bőrödett ott, ahol nem szeretnéd. :) Kikértem néhány tanácsot barátnőmtől, aki olyan helyen dolgozik, ahol kozmetikusok vásárolnak, és segített összeszedni, mire lesz szükségem a pillafestéshez.

 

img_20210628_164126.jpg

 

Szóval ezekre lesz szükséged, ha te is szeretnéd kipróbálni. A képen láthatod a már említett vazelint, a szempillafestéket + az ahhoz szükséges oxit, egy kis üveg csészét és hozzá keverő spatula (a festéket ebben kevered össze), fülpiszkáló, vattakorong és még pluszban tonik vagy valami tisztítószer, amivel áttörlöd a pillákat, hogy ne legyenek zsírosak, koszosak, mielőtt elkezdenéd a festést.

 

img_20210702_112624.jpg

 

No is akkor jöhet a festés! Letisztítod tonikkal a pilláidat és a szemed környékét, majd a szemed alá kensz vazelint, ami mehet jó vastagon. Erre a vastag rétegre helyezed azt a kis vékony, kifli formájú vattát a szemed alá. Vigyázz a pilláidra ne tedd rá és ne is krémezd össze a szempillákat, alul sem!! Én először nyitott szemmel szoktam az alsó pillákat bekenni festékkel, vigyázva, hogy a szemembe véletlenül se menjen bele, pislogni sem merek ilyenkor. Fülpiszkálóval szoktam felvinni a pillákra. Utána rácsukom a szemem és bekenem alul, felül a felső pillákat is jó vastagon, csicsogósan. Álljon rajta bőven a festék! Ilyenkor természetesen mindig bele is folyik a szemembe, ami csíp. De én hozzászoktam, nekem a kozmetikusnál is csípett mindig. Aztán fél szemmel figyelem az időt és 15-20 percig fent hagyom a festéket. Majd lemosom és jöhet a másik szemem. Általában nem sikerül elsőre egyformán befestenem a pillákat, maradnak világosabb szálak, így szinte mindig legalább 2-szer festem be mindkét szemem pilláit. Sőt volt már olyan is, hogy 3-szor mentem át rajta a festékkel, hogy jó sötét színe legyen.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr10016610786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyria 2021.08.06. 10:58:21

Vagány! Viszont - bár első pillantásra úgy tűnt - ez nem az a régi, szénfekete szempillafesték, amit az itthoni kozmetikusok sokáig használtak. Igaz, az por alapú volt és ha jól emlékszem, Anyukám (anno kozmetikusként dolgozott) hidrogénnel keveri össze. Néha még most megfest, de soha nem kell(ett) 15-20 perc, mert már 7-8 is bőven elég. De magamnak azért nem merném.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása