Mit jelentenek számodra a színek, amikor viseled őket? Vidámságot, fiatalságot, egyhangúságot?
Ha nincs jó hangulatod reggel, próbáld meg egy vidám színű ruhával megváltoztatni!

Tombol a nyár... jó idő, meleg van.... Ilyenkor mindenki színe élettel teli lesz, kapunk egy kis barnaságot és oda a kókadt, sápadt kinézetünk. Végre!!! :) Márpedig, ha már nem vagyunk olyan fehérkék, akkor bizony sokkal jobban fognak állni rajtunk a kevésbe finom színek. Eljött az idő, hogy végre előkapjuk a szekrényünkből a színesebb holmikat, sőt a neon cuccokat, ha vannak. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy nem mindenkinél fordul elő ilyen a gardróbban, mert az életben fel nem venné. Semmi baj ezzel!

 

hasznalhato_4.jpg

 

Én csak arra gondoltam, hogy akár 1 órára, akár otthonra, vegyél fel egy olyan élénk nyári színű holmit, amit eddig utcára nem mertél. Próbáld ki, milyen érzés! Nézd meg, hogy taszít-e a használata vagy inkább valami teljesen új, fura érzés kelt hatalmába. Mi ez az érzés? Felszabadult, vidám vagy esetleg magabiztos lettél tőle?

Van kedved tenni 1 próbát?

Az én ruhatáramban minden szín megtalálható. Kivéve talán a fehéret... talán egy fehér alkalmi csinos  kötött felsőm van, de azt is csak különleges alkalmakra használom. Az nagyon szép. Vajon mi lehet az oka annak, hogy kerülöm a fehér színt és utálom a fehér falakat is?... amit pl itt Svájcban nehéz elviselni, mert szinte mindenhol azok fogadnak, akárhova megyek....

Nézzük csak meg kicsit a fehér szín jelentését.... ahogy utánaolvastam, több helyen az egyszerűségre bukkantam ehhez a színhez társított kifejezésként.... nekem nem is kellett tovább olvasnom, mert számomra pont ennyi elég is volt, hogy rájöjjek, ez a bibi, hogy képtelen vagyok használni és elviselni magamon.... mert TÚL EGYSZERŰ....

Nekem nem szín, olyan semmilyen... biztos most sokan nem értetek velem egyet tudom.... de én, ha ránézek egy fehér falra, számomra az egy unalmas, egy élettelen.... egy érzelmet nem kiváltó, semleges hatást nyújt... mint a szürke is pl. Az ezüstöt pedig annál jobban imádom, mert ott a csillogás köszön vissza rám vidáman, boldogan. A szórakozás, az ünnep, a vidám hangulat, a társasági összejövetel, a közös pillanatok, élmények jutnak róla eszembe... és tudod miért? Mert egy ezüst ruhát nem azért fogsz felvenni, hogy elmenj a postára vagy leugorj kenyérért a sarki kisboltba. Egy ezüst ruhadarabot bizony azért kapsz magadra, hogy társaságba menj, hogy együtt legyél emberekkel olyan helyen, ahol (remélhetőleg) jól fogtok szórakozni. 

A fehér pedig a hétköznapok egyhangúságát tükrözi... ugyanakkor a tisztaságot is egyben. A fehér színt fel lehet dobni bármilyen színnel és úgy már kiemelheti a másik szín élénkségét, vidámságát, és nagyon jól tudom kombinálni sminkben is szinte mindennel... Szóval természetesen én is használom sűrűn, csak nem magában.

 

hasznalhato_3.jpg

 

Neked mi a kedvenc színed? Mit jelent számodra, ha ezt a színt viseled magadon? Megírnád nekem hozzászólásban? Szeretnélek én is megismerni kicsit. Kíváncsi vagyok a véleményedre, igen a tiédre, aki a fehér és natúr színeket szereted hordani, hogy ez mit vált ki belőled, amiért ebben szeretsz lenni.

Szeretnék belelátni a te gondolatodba, érzésedbe, hogy megértsem miért jó ezeket a színeket viselni másoknak. Mert így sokkal könnyebben elfogadjuk egymás véleményét, ha van magyarázat. Ugye? Olyan könnyű kinevetni másokat, hogy hogy néznek ki... de miért foglalkozunk azzal? Ha ő jól érzi magát úgy, akkor minket ez miért zavar? Talán irígységből, mert ő fel meri vállalni önmagát? Te pedig inkább elbújsz és nem mersz egyedi lenni? Valószínűleg igen, mert nevetni sokkal egyszerűbb másokkal másokon, mint felvállalni, hogy igen ez én vagyok, én így szeretek kinézni... mert a te kedvedért nem fogok máshogy kinézni, csak azért hogy ne kapjak sértő megjegyzéseket.... én a mai napig kapom, akkor is, ha 2 mosás erejéig halvány rózsaszín színezőt teszek a hajamra. Nekem is rosszul esik, de egyre sűrűbben elgondolkozok rajta és mindig rájövök, hogy ez bizony a gúnyoló személy önbizalomhiányáról tesz bizonyságot, nem az enyémről. Szóval érdemes elgondolkoznod, ha kritizálsz másokat, hogy inkább a saját önbizalmadat fejleszd és attól sokkal jobban fogod érezni magad! ;)

 

hasznalhato_5.jpg

 

Kicsi önfejlesztő blabla után térjünk vissza a színekhez.... :) bocsi, a spirituális úton járva nehéz visszafognom magam, hogy ne beszéljek arról is néha,  foglalkozzunk sokat a belsőnkkel is, ne csak a külsővel, mert így leszünk boldogok hosszútávon!

Én, aki a boltban a rikító és csillogós színekre megyek, nem tudok ebbe belelátni és szeretném megérteni a te oldaladat. :)

Pl, ha felveszek nyáron egy neon színű felsőt vagy rövidnadrágot, tuti, hogy az lesz az első, amit mondanak, hogy de jó barna vagyok. Még, ha nem is tetszik az illetőnek a rikító ruhám, de azt azonnal észre fogja venni, hogy a neon kiemeli a barnaságom és ettől még barnábbnak tűnikl :) Szerintem nyáron nincs is ennél jobb. Mikor picit már lebarnultál... tuti, hogy nem a fehér és fekete színek fogják ezt még jobban kiemelni.

 

img_20210601_204912.jpg

 

Én a színekkel azért is szeretek játszadozni, hogy kiemeljék azt, ami szép. Egy sminkben pl kiemelni a szép kék vagy barna szemed! nem elnyomni és eldugni egy barna szemet barna sminkbe. Ha beleviszek egy másik színt, ami kiemeli azt, csak úgy világítani fog a szemed és kéri, hogy mindenki észrevegye! Nézd csak meg ezt a 2 sminket pl. Egyiken el van dugva natúr színek közé a barna szemem, a másikban pedig kiemeltem azt másik színnel. Szerinted melyik áll jobban és melyikre mondod azt, hogy úúú de jó?

 

img_20210630_075400.jpg

 

Vagy inkább szeretsz eltűnni a tömegben és nem akarod, hogy bárki is észrevegyen? Meglapulsz, mintha ott sem lennél? Hol az önbizalmad kedvesem? Nem szeretnéd, hogy csak egy fél másodperc erejéig rád nézzenek és azt mondják, hogy hűűűű de szép vagy, vagy de jól nézel ki vagy de szép a szemed, de jó barna vagy? Ehhez nem kell papagájként megjelenned az utcán, csak odafigyelni néhány apró részletre, amivel nem az egész emberiség figyelmét fogod odavonzani 100 méterről is fél óráig téged bámulva, csak egy röpke pillantást kapsz, amiben első benyomásként a ,,hű de szép" fog az ember eszébe jutni....

 

Segítsek neked kiemelni a benned lévő különlegességet, szépséget?

Írj nekem bátran, együtt sikerülni fog!

 

Kövesd Facebook oldalam, ha még nem tetted, és ott is tudunk cseverésznihttps://www.facebook.com/beresprokopaliz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr816587862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12 Mandala 2021.07.05. 11:56:24

Nem szeretem én sem a fehéret. Sem a fehér falakat.
A feketét sem nagyon.
Mégis a ruhataram valamiért teli van fekete-fehér ruhákkal.
Nem, nem sima fekete, vagy fehér. Hanem tarka...
Nem tudom miért pedig szeretem a színeket.

Mostanában sűrűn eszembe jutsz amikor kinyitom a szekrény ajtót es keresem a színes darabokat...

Viszont vagy egy gyönyörű 9 éves lila kabátom... Nem tudom kidobni, mert imadom.idén többször megállították, hogy hol vettem, mert gyönyörű...
És tenyleg.

És ha szineset hordok, tenyleg kitunok a tömegből és megszólitanak idegenek.

Glitter makeup and bodypainting 2021.07.07. 10:46:36

@12 Mandala: és szépen le is írtad... lehet sokan nem akarják, hogy megszólítsák őket, mert nehezen mernek kijönni a csigaházukból. Nem?
És ha különbséget tudsz tenni melyik ruhában hogy érzed magad, mit tudnál írni?

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása