Ha kreatív vagy, akkor nem csak egyfajta tevékenységben tudod ezt kiaknázni
Interjú Molnár Ivettel 2.rész

Ivettről már olvashattál korábban ebben a cikkemben:

https://minden-ami-smink.blog.hu/2021/04/11/cikk_ivettel_kulfoldon_elo_magyar

Tulajdonképpen más témában készültem vele cikket írni első alkalommal, de miután a válaszaiból kiderült, hogy milyen ügyes barista és milyen sikereket ért el ezzel a tevékenységével Londonban, nem volt kérdés, hogy arról is írok. Így erről olvashattál róla a korábbi cikkben, most viszont jöjjön az a másik új, szeretett elfoglaltsága, amiben még jobban kiéli magát a színekkel foglalatoskodva. 

 

img_20210510_193931_1.jpg

 

Molnár Ivett gondolatait olvashatod a továbbiakban:

Legutóbb a kávéimmal találkozhattatok, most pedig szeretnék arról a tevékenységről beszélni, ami miatt igazából Alíz megkeresett. 

Mialatt otthon készítgettem a kávékat, egyszer csak megtaláltuk egymást Brigivel (korábban róla is írt Alíz cikket, itt: https://minden-ami-smink.blog.hu/2021/05/02/a_sokoldalu_no_akirol_napokig_tudnek_beszelni_mi_mindenert_lehetek_halas_neki) és a mandalas csoportjával.

Egyszer felrakott egy általa kézzel készített kavicsot. Mandala festés volt rajta, meg sok sok pötty. Jeleztem felé, hogy az mennyire király már, nagyon jól néznek ki, és ihletet kaptam tőle.

 

kovek.jpg

 

Elkezdtem köveket készíteni.

Mivel itt angliában szinte minden le volt zárva, így nem nagyon volt más lehetőségem mint sétálni. Amit nem is bántam. A kutyával nekiindultam, és kerestem a kavicsokat. Ella nagyon sok dologban segítségemre volt, hiszem ez a kis kutyus rá van izgulva a kavicsokra. Nem egyszer hozott ki hatalmas köveket a közeli kis folyóból nekem, ami aztán a munkaasztal tetejére került.

 

img_20210411_143909_1.jpg

 

Nem nagyon elégedtem meg csak a kövekkel, az új szerelem mindenféle kihívásokat követelt.

Így kezdtem el készíteni Bakelitlemezekre órákat, fali díszeket, majd később üvegekre festettem, és izzókat raktam az üvegbe, hogy sötétben is hasznos dísze legyen az új otthonoknak.

Karácsonyi díszek, pohár alátétek, beton dekoriációk (ezeket a barátnőm készíti, és megkérdeztem, hogy adna-e egy párat, hogy kifessem).

 

img_20201112_214647_1.jpg

 

Teljesen olyan voltam az elején mint egy kisgyerek. Imádom csinálni, és egyre jobb leszek benne... (persze mindig van hova fejlődni).

Sokan mondják, hogy milyen művészi... na hát, én nagyon nem érzem így.

Kiélem a gyermeki rajongást és vonzódást a színekhez, és persze a színek varázslatos gyógyító hatása segít a mindennapokban.

 

 img_20210127_114456.jpguveg.jpg

 

Legutóbb felfedeztem egy kis erdős részt, ahova kis kapukat festenek, és felfúrják a fák törzsére. Én Tündér Falvának hívom. Határozott szándékom, hogy festek egy kis ajtócskát én is, és odateszem.

Erről pedig eljutottunk ahhoz, hogy a rengeteg festett kővel mit is kezdek. Talán ez az egyik dolog, ami rendkívül boldoggá tesz. Majdnem az összes festett kis kavicsomat elrejtem egy-egy parkba egy kis jegyzettel, amin röviden az áll, hogy új tulajdonost keres a kavics, és aki megtalálja, annak biztosan szüksége van arra a gyógyító engergiára amit a kő kisugárzása biztosít, mert hiszek abban, hogy bárki aki megtalálja, az okkal történik.

 

 img_20201029_221552.jpg

 

Az összes dologról amiket festettem bővebben találtok infot Facebook és Instagram oldalaimon. 

Facebook

https://www.facebook.com/12InchMandala/

Instagram:

https://www.instagram.com/12inchmandala

 

Persze Alíz sosem hagyja szó nélkül, és emelett mindig ösztönöz hogy sminkeljem is magam, ha már ennyire lázba hoznak a szinek (ami kemény dió, mert majd 40 éves létemre alig alig használtam sminket) és végül sikerült neki megtörnie a jeget.

Ha velem sikerült neki elérni, hogy sminkeljek, biztos vagyok benne, hogy mással sokkal többre jut.

 img_20210224_220106.jpg

 

- Milyen hatással van rád ez a tevékenység?

 - ,,Amióta ezt csinálom, még nagyobb harmóniában vagyok magammal, mint előtte bármikor.

 Időközben Brigi Facebook oldala, a Relax-Anya segítségével nagyon sokat tanultam a szinekről, magamról, és mindig igyekszem belevinni a munkáimba a tudást, amit ott tanultam. Elképesztő ereje van. Mint ahogyan az elkészült mandaláknak is gyógyító erejük van. Mondhatni mágikus."

 

 oram.jpg

 

- Mi  a célod ezzel az új szerelem hobbyval rövid és hosszútávon?

 - ,,Őszinte leszek, egyelőre semmiféle célom nincs azon kívül, hogy jól érezzem magam.

Illetve hülyeségeket beszélek, mert hát végülis van, mert nevet is találtam annak amit csinálok.

A 12” Mandala (@12inchmandala) néven futok a Facebookon is és az Instagramon is. Ott megtalálható a legtöbb munkám. Illetve a köveimet szépen becsomagolva szerte széjjel hagyom a környező parkokban. Hiszek abban, hogy a gyógyító hatású mandalák megtalálják azt, akinek a leginkább szüksége van rá. Ezáltal kicsit segíteni tudok az embereknek talán.

Illetve majd szeretném eladni is a szívből, szenvedéllyel készített tárgyakat, de egyelőre az még várat magára."

 

És most, ha nem bánjátok, 2 hét pihi következik részemről! Úgyhogy találkozunk augusztus elején! Addig is szép nyarat kívánok Nektek! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr4216580712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12 Mandala 2021.07.18. 13:25:35

Köszönöm, és jó pihit kívánok

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása