Évszaktípusok

Kinek mit mond ez a kifejezés, hogy "évszaktípus" a szemszín, hajszín, bőrszín besorolás alapján? Ugye tudjuk, hogy mindenkit be lehet sorolni a 4 évszaktípus alapján. Biztos hallottatok már erről. Tehát valaki tavasz, valaki nyár, valaki ősz, más valaki pedig tél típus. Rengeteget tanulmányoztam a témát a színimádatom miatt... , de a végén mindig döntésképtelen vagyok és elengedem az egész témát, mert hiába mondja meg nekem valaki, hogy jaj neked a pink nem áll jól, mert sápaszt, az nem a te színed.... pont nem fog érdekelni, ha nekem az a ruha vagy smink tetszik. Persze nem azt mondom, hogy télen pl én sem visszafogottabb sminket teszek fel, ha van valami alkalom, de azért mégis magamra szabva. Ti hogy álltok ehhez? Érdekelnek ezek a besorolások benneteket? Foglalkozzunk mélyebben ezzel a témával?

evszakok.jpgA kép forrása: stilusficam.blog.hu

Ha azt vesszük, hogy az eredeti hajszínem, a vörösesbarna + a sötétbarna szemem + a világos bőröm egyértelműen az ősz színeibe sorolna engem.... na ez már itt borul, mert kb utálom ruhában a barna, bordó és a többi ősz színt.... :) Ja és persze a természetes hajszínemet is.

Aki régóta ismer tudja, hogy sűrűn változtatom a hajam színét, nyáron elég jól le tudok barnulni ... na ebből megint az következik, hogy ismét megdől az évszaktípus szerinti besorolásom.... így én már feladtam! Tisztában vagyok vele, hogy az élénk színek, amiket szeretek ruhában és sminkben, nyáron tök jól állnak a barna bőrömhöz, míg télen kevésbé... ettől függetlenül lehet, hogy ugyanúgy használom ezeket a színeket télen is, csak ritkábban vagy épp a pasztelosabb változatait. Na de biztos nem fogok az ősz típusnak megfelelően öltözni és sminkelni azért, mert annak születtem.....

Ti tudjátok melyik típusba tartoztok? Megnézzük? Írjátok meg nekem légyszi itt a blog alatt hozzászólásban!!

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr8516481190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolbaszbol a kerites 2021.03.31. 11:41:50

Fogalmam sincs mi vagyok.
Nem surun hasznalok sminket. Ha viszont igen,akkor szeretem a halvany szineket.
De ha buli akkor csillogo lila vagy piros ruzs. A nagyon csillamos,ami soha nem jon le.

Glitter makeup and bodypainting 2021.03.31. 13:57:31

@kolbaszbol a kerites: Kb én is így. A hétköznapokban inkább pasztell színeket, bár néha erősebb árnyalat is előfordul nálam. Viszont buliba régen rengeteg csillámot viseltem, ma már "szimplán" élénk színeket, de azért a csillámos is előfordul, pl Karácsonykor. :)

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása