Szemöldök szkennelés profi módon.... vagy az a laminálás lenne? Most akkor melyik irodai szolgáltatás is kapcsolódik a szemöldökhöz?
Interjú Kovács Tamarával 3. rész

Néha meg tudok őrülni ezektől a kifejezésektől..... szemöldök laminálás... MIVAN??? Mikor először olvastam róla, azt hittem csak valamit elírtak, félreolvastam... nem foglalkoztam vele. Aztán amikor huszadjára szembe jött a kifejezés, már gondolkodóba ejtett, hogy nyilván velem van a baj, én lehetek ilyen tudatlan, hogy nem ismerem ezt a szóösszetételt. No, de honnan jött ez és miért és minek és mit jelent vajon? Na ennek jártam most utána és kozmetikus barátnőm felvilágosított a témában. Mondtam neki, hogy írjunk már egy cikket arról a szemöldök izéről, tudod a szemöldök szkennelésről... tudtam, hogy nem így hívják, de ez jutott eszembe elsőre a normális neve helyett.. :D

Tehát jöjjenek Kovács Tamara okításai, hasznos információi azok számára, akik szintén olyan tudatlanok a témában, mint én.

 

196668476_575298140120516_9101547302403636965_n.jpg

 

,, Mi is az a szemöldök laminálás?

A szemöldök laminálás a szempilla lifting(ami biztos sokatoknak ismerősebben hangzik)hez hasonló eljárás. A rakoncátlan szőrszálakat szépen befésüljük, majd fixáljuk, ami 3-akár 6 hétig is tartós marad. 

 196609241_1021409888601573_2727405509233611973_n.jpg

 

Hogyan is jött divatba a szemöldök "szkennelés"? Alíz (azaz az én szavaimmal) szavaival élve…:D

Kristie Streicher 2012-ben vezette be a "feathered brows" trendet, ami a szemöldök természetes hatását, vastagságát, emellett rendezettségét mutatta be. Ezután nem sokkal lépett be a köztudatba Cara Delevigne, akiről szerintem mindenkinek a vastag, picit fiús szemöldök jut eszembe. Én első perctől kezdve odavoltam ezért a picit hanyag stílusért..olyan különleges. Tehát innentől kezdve a nagyon vékony, ívelt szemöldököt felváltotta a természetes, vastagabb hatás. Tehát Oroszországban kifejlesztették a laminálás technikáját, ami igen hamar népszerűvé vált világszerte.

 

196363211_2189009481398052_9166168821293575340_n.jpg

                                                           A fotón: Kristie Streicher és Cara Delevigne

 

De mégis mennyire tartós ez az eljárás és mire figyeljünk oda a tartósság érdekében?

Laminálás után 24 óráig érdemes kerülni a vizet, gőzt, illetve párát. 48 óráig biztosan nem igényel semmiféle különleges karbantartást, ezt követően viszont egy kis fésű segítségével a reggeli készülődéskor át kell picit fésülni, így minden szál a helyére kerül, úgy 3-6 hétig is akár.

 

 Milyen változást érhetünk el a laminálással?

  • a ritka, vékony szálakat rendezetten felfésülhetjük, ezáltal vastagabb szemöldököt érünk el
  • a rakoncátlan, göndör szálakat egyenessé "varázsolhatjuk"
  • helyes irányba terelhetjük, ha össze vissza-nő a szemöldök

 

196419316_106128311604821_280754445656043742_n.jpg

                 A fotón: Kovács Tamara magának készített sminkjében, laminált szemöldökkel látható

                                       (https://www.facebook.com/beautybytamarakovacs)

 

Kinek ajánlom a szemöldök laminálást?

  • aki reggel szeretne 5-10 perccel tovább aludni, azzal a tudattal, hogy van egy szép, rendezett szemöldöke
  • aki vékony szemöldökkel rendelkezik és szeretne rajta vastagítani
  • aki egy elegáns, arcot teljes mértékben kiemelő szemöldökre vágyik
  • microblading tetoválás előtt állóknak is ajánlom, hiszen a laminálás nagyon hasonló hozzá"

 

Na ok, most már mindenki érti (nagyjából) mit is jelent ez az irodai szolgáltatás szó a szemöldökhöz kapcsolva... :D De most már csak egy kérdésem maradt! Vajon mi is pontosan a szempilla lifting???  ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr6916563670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása