Neked melyik a kedvenc kozmetikai márkád? Kialakítottad már a reggeli 2 perces bőrápolási rutinod?
Élettelteli bőr és egészséges kinézet

A napokban lettem rá figyelmes, hogy a fürdőszobánkban egyre több Nivea márkájú kozmetikum található meg. Azt hiszem kezdek rákapni a márkára. Testápolóból mindig más fajtát használtam. Tulajdonképpen ezeket általában ajándékba kaptam és, ha jó volt, ha tetszett az illata, állaga, akkor el is használtam. A kedvenc azért a Dove és a Nivea márkák testápolója.

 

img_20210602_101040.jpg

 

Most viszont feltűnt, hogy arckrémből pl. már másodjára vettem meg ugyanazt a fajta Nivea krémet, mert nagyon megszerettem. Ódákat tudnék róla zengeni, annyira jó! Kombinált bőrtípusom van, ami biztosan tudod, azt jelenti, hogy az arcod T-vonalban zsírosodik. Tehát a homlokod, orrod és állad zsírosabb, mint az arcod többi része. Ezeken a helyeken sűrűbben jelennek meg zsírfoltok, pattanások, miteszerek. Az alapozó is hamarabb megcsillan a homlokodon.

Így ez a krém ideális számomra. Könnyű állaga van, nem testes, könnyű eloszlatni a bőrömön. Nem marad ragacsos érzet utána. Hideg időben tökéletes, de melegben sem sok nekem. Ha mondjuk 25-30 fok van már, mikor mindenki izzad, akkor a T-vonalba vagy nem érdemes felkenni vagy nagyon minimális mennyiséget, akár vízzel higítva picit. Nagyon gyorsan beszívódik, 1-2 perc alatt. A bőröm is sokkal üdébb tőle, egészségesebb, életteltelibb kinézetem lesz, amikor használom. Szóval főnyeremény szerintem!

 

img_20210506_154120.jpg

 

Aztán a múltkor kigondoltam, hogy szükségem lenne valami szemkörnyékápoló krémre is, ami az apró ráncokkal kezd valamit vagy csak a sötét karikákat halványítja. Erre mire találtam rá a boltban? Hát nem Nivea szemkörnyékápolóra? Meg is vettem egyből, mert tudtam, hogy ha már az arckrém így bevállt, akkor ez sem lehet rossz. Azt kell mondjam, hogy ezt is nagyon megszerettem, és napi rendszerességgel használom mind a kettőt. Az áruk pedig teljesen megfizethető, normál árkategóriás termékek. Ráadásul hónapokig kitart mindkettő.

Ezt a kis szintén könnyű krémet a szemem köré, körkörösen szoktam felkenni, felül a szemöldök alatti csontra is, a mozgó szemhéjamat kihagyva. Nagyon jól puhítja a szem körüli szárazabb részeket. Érdekes kettőségek fordulnak elő a bőrünkön... a szemhéjam zsíros, emiatt sok smink elmászna rajta pár óra alatt, ha nem tudnám, hogy oda kell jobban figyelnem, és emiatt leginkább vízálló vagy nagyon tartós anyagokkal szükséges dolgoznom magamon. Viszont a szemöldök alatti részünk hajlamos kiszáradni. Ha te még nem tapasztaltad ezt, akkor nem vagy még a 40 év közelében. :) Én is mostanában kezdtem el tapasztalni. Sőt inkább a különbség a feltűnőbb! Ha bekenem és ha nem kenem be! Tudod milyen jót teszel ezzel a bőrödnek??? Még ha egyelőre nem is látod, hogy hú de eltünnének azok az apró ráncocskák! Viszont a bőröd meghálálja, hogy már most táplálod, és emiatt később kezd majd öregedni! Úgyhogy csak ajánlani tudom ezeket a termékeket!

 

img_20210603_154748.jpg

 

Ezenkívül most váltottam golyós dezodor márkát is! Nagy híve voltam a Fa golyósnak! Imádtam a friss, gyümölcsös illatokat belőle. Évek óta ezt használtam. Ráadásul tényleg jól szerepelt az izzadás elleni harcban is. Viszont az utóbbi időben nagy csalódás számomra, mert szinte mindegyiket annyira egészségesre akarják összerakni, hogy elveszíti ezáltal azt a tulajdonságát, amit az izzadás ellen szerettünk. Az illata addig jó, amíg megszagolom a kis golyót benne, meg talán addig, amíg felkenem. Innentől kezdve az illat is oda lesz és izzadok tőle egész nap... sőt, ha használom, még büdösebb is leszek tőle, mintha nem használnék semmit! És fürdés után is!!  Nem tudom eltüntetni a szagot... Borzalmas... Több illatával probálkoztam... itt áll használatlanul több darab is a polcon, de képtelen vagyok elhasználni őket! 

Így váltásra kényszerültem. Az egyik Hipermarket polcán pedig mibe futottam bele? Na mibe? Aminek isteni illata volt, friss, fiatalos... és a külseje is megnyerő volt esőre... Hát nem a Niveába??? Akkor a boltban még fel sem fogtam, hogy kezdek Nivea fan lenni.... most hetekkel később jöttem rá, hogy egyre több ilyen termék kerül a táskámba és otthonomba. Pedig esküszöm először másik fajta golyóst kezdtem el nézegetni, de a Nivea illata vitt mindent és lesöpörte a pályáról a másikat...aminek már a nevére sem emlékszem... és a használat során pedig ez is 10-ből 10 pontos! Jó illatú, friss gyümölcsös és nem is izzadok tőle egész nap! Így nálam nem kérdés, melyik is a kedvenc kozmetikai márka jelenleg.... :D

Neked vannak kedvenc márkáid? Van kedved megosztani velünk, hogy melyik márka és miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr1816580962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása