Mit takar ez a csodaszép név: Nagea? És vajon ki, mi áll mögötte?
Interjú Kálomista-Könczöl Alexandrával
Fúúú ma egy olyan érdekes témát hoztam, amiről minden nőnek olvasni kell. Imádom az extrém dolgokat, hisz tudod! Ruhában is és mindenben is! Bármit, ami egyedi, különleges. Mindig szerettem olyan ruhákba öltözni, amik nem jöttek szembe velem az utcán. Élénkszínű, vidám és egyedi legyen, ami alapján elsőre választok.
Nézd csak meg ezt az ezüst ruhát! ÁÁÁÁ fantasztikus!! A hölgy pedig, aki megálmodta, Kálomista-Könczöl Alexandra Vivien. Már saját neve is nagyon különleges! Az általa képviselt  Nagea márka neve pedig fenomenális szerintem! E név és ruhadarab láttán nem tudtam ellenállni, hogy ne tudjak meg többet a témáról.
img_3046.jpg

- Honnan jött a Nagea név és maga az ötlet a márka elindításához? Nekem nagyon tetszik! Hangzatos, profi dologra utal számomra, ami kíváncsivá tesz, hogy meg tudjam mi és ki áll mögötte. Gratulálok hozzá!
- ,,A Nagea, mint márka 2018-ban született meg, akkor még egy társsal együtt alapítottuk. Régóta tervezek ruhákat, mindig is szerettem volna egy márkát, és akkor érkezett el az idő, hogy elinduljon. Ami a nevet illeti, egy rövid, hangzatos, kissé sci-fi-re hajazó nevet képzeltünk el, mert mindketten rajongtunk a műfajért
Én éppen varrtam, a társam pedig egy oldalt nézegett, amin kifejezetten fantasy nevek szerepeltek. Össze lehetett keverni a betűket az oldalon és különböző kombinációk születtek. Egyszer csak kijött a Nagea szó, és úgy döntöttünk, ez az igazi!"
n003_blue.jpg
- Mióta van jelen az életedben ez a tevékenység, ami a Nageát bemutatja és mit takar pontosan?
- ,,10 éves korom óta tervezek ruhákat, 12 éves koromban tanítottak meg varrni, ami azt jelenti, korán kezdtem. 15 éves koromban tartottam az első divatbemutatómat a szülővárosomban, Aszódon. Az esemény után elhatároztam, hogy biztosan ezzel szeretnék foglalkozni. Divat-és textiltervező mesterszakon végeztem 2017-ben, a Budapesti Metropolitan Egyetemen. 
A ruhatervezés gyerekkorom óta az életem része. Az egyetemi évek alatt kidolgoztam a módszeremet a testalkatelemzésre, így a ruháimat különböző női testalkatokhoz tervezem, és testalaktelemzés szolgáltatást is adok az ügyfeleimnek.
Egyedi, kényelmes, modern szabásvonalakat kínálok a mindennapokban, és látványos jelmez szerű öltözékeket fotózásokra, forgatásokra, koncertekre. Mindig is a ruha és a test kapcsolata foglalkoztatott a legjobban. 2018-ban indult a Nagea, amely az első olyan ruhamárka, amelynek darabjai kifejezetten a női testalkat típusokhoz lett tervezve, alap ruhatárba illő, kényelmes, zero waste női ruházat. A Nagea ruhadarabok 80%-a zero waste/no waste szabásmintáim alapján készülnek, ami azt jelenti, hogy a szabás során nem, vagy nagyon kevés hulladékot halmozok fel. A hátramaradt darabokat beépítem más ruhadarabba, illetve más apróság készül belőlük. A fenntarthatóságból adódóan jelmezszerű, látványos öltözékeimet nem eladásra, hanem bérbeadásra készítem. Célom, hogy segítsek a Nőknek testalkatuknak legelőnyösebben öltözködni, elősegíteni számukra a külső és belső harmónia megteremtését."
Ez igen! Ritka az ilyen ember, aki már 10 évesen tudja, hogy mi lesz belőle felnőtt korában... még ha akkor még nem is volt tudatos, amit tesz.... de egyenes út vezetett a divat világába. 
r002_1.jpg
- Csak nők, és azon belül is van-e korosztály, akiket megcélzol a termékeiddel?
- ,,Azoknak a tudatos és kreatív Nőknek tervezek, akik szeretnének testalkatuknak előnyösen öltözködni, jól érezni magukat a bőrükben, harmóniát teremteni a külső és belső megjelenésükben. Ez, a részben holisztikus, spirituális gondolkodás inkább a 35 fölötti Nőkre jellemző, így a célcsoportom alsó korhatárát is ide teszem."
 
 
- Fotózásokra rendelik jobban az emberek ezeket a ruhákat vagy hétköznapi használatra? Megrendelésre készíted őket vagy legyártod előre és abból válaszhatnak?
- ,,Mikor, hogy, ez nagyon változó. Nyáron több a fotózás, ugyanakkor nálam kevesebb ruhát rendelnek, kevesebb a testalkatelemzés is. Van egy mintakollekció, amelyet meg lehet nézni, a darabjait felpróbálni, és meg is lehet vásárolni. Ha másik színben szeretné az ügyfél, vagy apró módosításokkal, van rá lehetőség, és elkészítjük." 
r003_silverd_1.jpg
- ,,80%-a zero waste/no waste szabásmintáim alapján készülnek"  Kifejtenéd bővebben, hogy ez mit jelent pontosan?
- ,,A szabásmintáimat én szerkesztem, amelyekből majd kiszabom a ruhadarabokat. Nem szeretem a pazarlást, ezért mindig is igyekeztem kevés hulladékot termelni. 
Évek óta kísérletezem olyan szabásminták tervezésével, amelyeket ha felterítek az anyagra, nem keletkezik, vagy nagyon kevés hulladék keletkezik a szabás során. A maradékot összegyűjtöm, továbbadom, vagy később apróságok készülnek belőlük."
 
- A testalkat elemzésről is tudnál nekünk írni egy picit, érintőlegesen? Instagramon láttam, hogy ott szoktál ezekről írni, ami szerintem minden nőt érdekel. :) Nagyon jó kis téma.
- ,,A testalaktelemzés során a test arányait, hosszúságait, szélességeit vizsgálom egy adott embernél. Nagyon érdekes, hogyan lehet formálni vizuálisan a sziluettünket, formánkat egy-egy szabásvonallal. Magasabbnak, karcsúbbnak, vagy teltebbnek tűnhetünk az adott területen.
Segítek megtalálni az ügyfeleimnek a számukra legelőnyösebb ruha fazonokat, kiegészítőket, mert ez a fajta tudatosság hatalmas erőt és magabiztosságot ad. Sugárzó örömet, mosolyt, kreativitást, hiszen ismerni fogja magát, és a megjelenésében rejlő lehetőségeket. Ezenkívül nem fog feleslegesen vásárolni, mert tudni fogja, mit válasszon. Amiben különleges nálam egy elemzés, hogy a testalaktelemzést állapotfelméréssel adom, amely során megnézzük az ügyfél jelenlegi egészségügyi allapotát is, ezáltal egy teljesebb képet kap önmagáról."
Itt tudtok erről továbbtájékozódni:
5l5a3638-1024x683.jpg
Ha szívesen megtudnál többet Alexandra ruháiról, testalkat elemzéséről, akkor az alábbi oldalain tudsz informálódni, és az általa felajánlott 10%-os kedvezmény igénybevenni:
ELÉRHETŐSÉGEK:

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr3616580702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása