Hogyan lett pasztell színű a hajam? Feketéből szőke? Hogyan?
Milyen hajszíneket próbálnál ki? Ezekből melyiket vállalnád?

Ha már tavasz vége van és jön a nyár, egyre több színt csempészek a napjaimba... Hidd el, tudom mindig fokozni. Általában szőke vagyok, viszont mindig kitalálok valami változatosságot a hajammal, külsőmmel kapcsolatban, amire folyamatosan szükségem van. Mindig megújulok, ez az életem része legalább 20 éve. Szinte nincs olyan teljes év, hogy ne legyen valami más szín is a szőke mellé a hajamba festve, vagy ne változtassam meg esetleg a szőkét barnára vagy akár feketére. A teljesség igénye nélkül az alábbi fotókon, csak az elmúlt 3 évben hordott hajszíneimet láthatod. 

 

img_20210517_125149_resized_20210517_010231481.jpgimg_20210517_125410_resized_20210517_010230892.jpg

 

Volt már sok színű a hajam, a legtöbbször szőke (mindig ehhez térek vissza, mert ez a kedvenc), de kipróbálok azért mindig valami újat, mert hát nem ezért élünk? Voltam pink hajú, a szökében vagy csak szimplán az egész.. Volt kék, zöld a hajamban. Padlizsán lila, a hamvas összes árnyalata a szőkétől a barnáig... olyan is volt, hogy magamnak szedtem le színlehúzó anyaggal a barnát és majdnem leégett az összes hajam.... :D bár mindig figyelem a reakcióját 1-1 festékre, anyagra, mert nem szeretnék kopasz lenni. Úgyhogy nehogy azt gondold, hogy ez a cikk az otthoni hajfestésre bátorítana! Én is inkább fodrász segítségével oldom meg a nagyobb változtatásokat, csak néha ugrottam neki otthon egyedül. Persze ha folyamatosan ugyanazt a színt használom, akkor könnyen megcsinálom magamnak a lenövés festését, de ezt 20 év alatt volt időm begyakorolni.

 

img_20210517_125232_resized_20210517_010231183.jpg

 

A legutóbbi őrült kitalációm a fekete haj volt, amit először csak fekete tőfestéssel kezdtünk a fodrászommal. Szép átmenetes volt a szőkébe a fekete, középen ezüst, szürke. Mikor felkentük a feketét a hajam tövére, akkor valahogy mindig tetszett ahogy a hajamon áll a fekete festék, és elképzeltem magam feketén. Játszadoztam a gondolattal, hogy egyszer még 40éves kor alatt ezt is ki kellene próbálnom. Így egyik nap, mikor a fodrászhoz tőfestésre beültem, elkapott az érzés, hogy kenjük be az egész hajamat feketére... A szőke hajamat!!! Szerinted normális vagyok/voltam? :) Téged szokott elkapni ilyen őrült érzés? Ismered ezt az érzést? Hogy most azonnal változtatni kell magadon valamit.

 

img_20210517_125926.jpg

 

Sokak szerint nem vagyok normális, de ez legyen az ő bajuk.... bár a lányom se akart nagyon a közelembe jönni egy darabig, azt mondta boszorkány vagyok.... és azért bevallom, sokat nem tévedett, szerintem egy kicsi van bennem. Végül 1 évig  teljesen fekete voltam, persze csomó ismerősöm meg se ismert. Ami a sors fintora volt, hogy meghalt apukám... abban az évben, amikor fekete voltam. Én sosem lennék a feketében járós gyászoló hozzátartozó... számomra nem ezen múlik, hogy kit mennyire szerettem és szerintem nem is várná el senki tőlem, hogy én így fejezzem ki az iránta való tiszteletet és a hiányt. Sőt tőled se várhatja el senki, ha te nem szeretsz feketében járni, főleg hónapokig. Mégis valahogy úgy éreztem, mintha tudat alatt erre készültem volna, a gyászra, hisz végig fekete voltam a búcsú pillanatában és az azt következő 1 évben. Érdekes egybeesések ezek.... többet nem leszek fekete, abban biztos vagyok. Nem csak ezért nem, hanem mert 1-szer akartam csak kipróbálni... hiszen feketéből visszaszőkülni, na az egy kemény menet, nekem is és a hajamnak is. Amúgy a feketénél nagy előnyként azt tapaztaltam, hogy sokkal jobban nőtt a hajam, szép fényes volt és egészségesnek nézett ki mindig. Szóval, még ha öregített is, volt előnye. Nálam az öregítés annyit jelentett, hogy majdnem néztek annyinak, mint amennyi voltam..bár még a feketével is fiatalabbnak tűntem pár évvel... a szőkéről nem is beszélek, mikor 32 évesen elkérte a forraltbor árus a személyimet. Mondom neki ne vicceljen már, nincs nálam, de ne hülyéskedjen már, hogy még 18 évesnek se néz.

 

img_20210517_125954_resized_20210517_010230566.jpgimg_20210517_130127_resized_20210517_010230197.jpg

 

Úgyhogy 2019-ben elkezdtem visszavilágosíttatni a hajam. Először csak egyszer lett világosítva és vörös lettem. Ajánlotta a tűzpiros hajat is a fodrász, de azt nem vállaltam. Pedig lehet jobban állt volna. Jó bamba vagyok ezen a képen és smink sincs rajtam.. na de ezt az arcomat is vállalom. A vörös hajat nagyon utálom magamon (hiszen az eredeti hajam is vöröses árnyalatú), de úgy voltam, hogy na jó, a szőke haj érdekében 1 hónapig (a következő világosításig) ezt is kibírom. No meg legalább ezt is kipróbálom végre, amitől mindig ódzkodtam. Felkötve még egész viselhető volt, de leengedve utáltam. (Jajj és ezzel is volt, hogy 36 évesen 22-nek néztek, copffal.) Úgyhogy folytattuk tovább a kivilágosítást és közben kitaláltuk a fodrásszal, hogy legyek szürke hajú, mert a hajam még sárga lett volna, nem teljesen szőke. A fekete azért elég jól ragaszkodott még hozzám. Így lett felül ezüstös szürke, az alján meg pink a hajam. Jó kis vad pink, de brutál jó volt a kettő együtt, csak gyorsan kopott mindkettő. Így aztán legközelebb már folytathattuk a szőkítést tovább. 

 

img_20210517_130458.jpg

 

Azóta többnyire szőke vagyok, de azért rövid időre elfogott megint az érzés, hogy pl tavaly nyáron legyek pasztell rózsaszín, rosegoldos. Aztán azóta most kivételesen egyszínű szőke volt a hajam, de most már nagyon érett bennem megint, hogy na most már kell valami új szín. Remélem azért van néhány hasonló őrült, mint én. Ugyeee? Mond, hogy te is ilyen vagy! Vagy csak, hogy szeretnél ilyen lenni, de nem mersz! ;)

 

img_20210516_184352_resized_20210517_010231812.jpg

 

Na és akkor nézd meg, hogy mit találtam ki most utoljára, jelenleg ilyen kis unikornis pasztelles a hajam. Szinte fehér szőkére kértem az alapját, kék-lila pasztell színekkel. Hullámosan, copfba vagy fonatba iszonyatosan jól néz ki szerintem. Mit szólsz hozzá? Azt még nem tudom meddig tart a hajamon, de ez most megint  hatalmas szerelem ezekkel a színekkel. Ilyenkor egy új hajszínnél, napokig meglepődök a tükör előtt elsétálva, hogy így nézek ki? Az albínók jutnak néha eszembe a mostani kinézetemről, de ettől függetlenül imádom! ;)

Pénteki cikkemben tovább folytatom, még közelebb engedlek magamhoz és az én színes világomhoz. Még jobban megismerhetsz a pasztell színek által, amiket előszeretettel használok nem csak a hajamon, hanem a sminkemben is. Hisz mekkora divat már ezeknek a színeknek a használata!

Na kedvet kaptál már te is, hogy kipróbáld?

Gyere, tarts velem és folytassuk pénteken! 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr4616563482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása