Milyen fesztivál smink a trendi? Színes, csillámos, natúr? El tudod készíteni magadnak?
Fesztivál smink szín, típus és forma ötletek

Véééééégre jöhet a kedvenc témám!!! A fesztiválok, fesztivál sminkek! Nekem a szabadságot, vidámságot, fiatalságot, életet, függetlenséget jelentik... no és persze a csillogást és a színek használatát ezerrel! Mind ruhában, mind hajban, kiegészítőkben és ami a legfontosabb: SMINKBEN IS!! Ez ugye nem is merült fel benned? :D

Neked milyen a kedvenc fesztivál sminked? Egy jó füstös smink egy kis csillogással? Netán egy extra színes smink? Vagy egy jó csillámfestés is jöhet mellé? Vagy inkább szereted ezeket az arany, ezüst fényes tetkókat, amiket te is könnyedén magadra tudsz pattintani? Hát én el nem tudnám képzelni natúr színekkel és csillogás nélkül.... bár egy jóóó fényes arany is már megállja a helyét simán! Nem feltétlen kell kékben, zöldben vagy rózsaszínben gondolkoznod, ahogy nekem.... de hát már biztos megismertnél annyira, ha már szín, akkor legyen jó színes!

Természetesen most ilyen sminkeket fogok mutatni neked, de ezeket mindig lehet "lebutítani" és egyszerűbbé tenni... bár némelyik nekem így is elég egyszerű.... de persze nem natúr színűek. És képzeld mutatok olyat is, amiben nem lesz csillám!!! ;)

 

 

img_20210605_195958_615.jpg

 

Sőt már mindjárt azzal kezdem. Hozok most 7 féle sminket, amit magamnak az elmúlt hónapokban készítettem el... én már nagyon vártam a fesztiváli hangulatot, ez egy életérzés, amit tulajdonképpen én is képviselek a sminkjeim által!! 

Az első sminkem egy kékes-lilás árnyalatú smink, ami nagyon jól passzol a sötétebb barna szememhez. Kiemeli  jól, biztos te is látod a fotón.

A számon két színű matt rúzst láthatsz, belül rózsaszín, kívül pedig lila... kicsit különlegesebbé szerettem volna tenni az ajkakat... :)

 

img_20210519_164336_resized_20210624_091824070.jpg

 

A 2. sminkbe már jóval több lila került és már megjelent a csillám is!! A szemzugban fehéret használtam, amire színjátszós, picit nagyobb szemű csillámport tettem. A rúzsom matt, lilás árnyalatú. Most csukott szemmel nem látszik, de az alsó szemhéjamra azért egy kis kéket belecsempésztem... a kék a mindenem! :D 

A 3. smink viszonylag szolidabb, itt több natúr színt láthatsz. Ennél a sminknél a barnát a kékkel kombináltam. Itt is azt érzékeltetve, hogy a 2 szín milyen jól áll egymáshoz, erősítik, kiemelik egymást. Többféle barna színnel játszadoztam, a szebb összképért cserébe. Remélem neked is tetszik!

Az ajkakon sima fényes rúzs, kívül sötétebb kicsit bordósabb árnyalat, belül pedig rózsaszínesebb.

 

img_20210608_153834_resized_20210624_091548065.jpg

 

A kékes lilás árnyalatok után most mutatok egy zöldbe-türkizbe átbillenő színkavalkádot is. Itt sincs csillám, de ennél már legalább 7 féle szín megjelenik a sminkemben. Szeretek játszadozni a színekkel, próbálgatni mi áll jól és mi nem. Neked is bátran ajánlom. Nézd csak meg mit lehet kihozni egy barna szemből! Nekem iszonyatosan tetszik a kék is és a zöld is a szememen... ilyenkor nem tudok betelni a sminkkel és le sem mosnám őket soha... az a szerencsém, hogy újra meg tudom magamnak csinálni, ha megint erre az érzésre, kinézetre vágynék. :)

Viszont el ne képzeld, hogy volt már rajtam 2 egyforma smink! :) Minden egyes sminkeléskor más érzések fognak el, így akárhány smink, annyiféleképpen készül el. A kék tus a vízvonalban pedig....áááááááááá ÚRISTEN, mindenkinek IS jól áll!!! (Most teleraknám emoji-val ezt a részt is, ha lenne ilyen lehetőség itt a szövegszerkesztésben.... :D)

Na visszatérve a sminkre, a számra egy, ugyan fényes hatású, de mattra száradú rúzs... vagy hogyismondják... vízálló rúzs került, csodaszép! Jaaa és persze a szám közepére egy kis csillogós plusz dolog is, hogy feltűnőbb legyen... mert hát a szemem nem eléggé az.... :)

Ez volt egyik a kedvenc sminkem... ja meg, amit a legelső képen látsz!

 

Szeretnél te is hasonlót megtanulni? Itt tudsz rá jelentkezni, akár online workshop formájában:

https://www.facebook.com/beresprokopaliz/services

 

img_20210624_092245.jpg

 

Ezután jöhet, ha jól számolom az 5. smink, ez már zöld-rózsaszín kombóban. Itt már eltűnik a kék, mert hát nem lehet minden sminket telenyomni kékkel, bármennyire is szeretném. :) Inkább mutatok több színkombinációt neked, hogy te is lásd mennyi féle fajta sminket össze lehet hozni, akár 1 emberen is.

Ennél használtam 2 féle rózsaszínt és legalább 3 féle zöldet, még hat nem is látszik teljesen. Bár elárulom, akkor a legszebb a smink, mikor az egymáshoz hasonló színek elvesznek egymásban, és ki sem tudod venni, hogy mi milyen és hol van benne, mert az a lényeg, hogy az összhatás rendkívüli legyen. Legalább is nekem az. :) Egy kis lilás-bordós szemhéjtus került kis különlegességnek a szempillatőbe tusvonalnak. A számon pedig az előző sminkben is látott rózsaszín metálos vízálló szín köszön vissza, de itt nem tettem már rá plusz fényt. :D

Mikor ez a smink készült,  a hajam is rosegold színű volt, így teljes volt a rózsaszín összkép.

 

img_20210429_134903_resized_20210624_091900486.jpg

 

(Hát nem vagyok egy nagy modellalkat, se sminkmodellnek jó alany, de a saját arcom van mindig kéznél, ha elkap az alkotási vágy. :) Így ezek se nem profi fotók, se nem profi beállítások, de rengeteget fejlődtem 3 év alatt. Most már talán használhatóbb képeket tudok magamról készíteni.) 

A 6. sminkben a zöldet felváltotta a citromsárga, mert egyszer arra ébredtem, hogy egy ilyen sminket szeretnék készíteni, citrom-rózsaszín árnyalatokkal. Neon színekkel, aqua technikával alkottam, hogy minél élénkebb legyen. Ennél a sminknél is lilás-bordós tusvonalat alkalmaztam. A szám pedig bordó színben pompázik.

A  szemsmink formája kerekebb típusú, mint a többi sminké. Ezt a formát ritkábban használom már, de azért ebből is szép sminket ki lehet hozni. Tetszik neked is?

 

img_20210422_170627_resized_20210624_091946121.jpg

 

És akkor jöjjön az utolsó smink mára, remélem egy időre elláttalak sminkötletekkel. Ebben lesz minden, többféle szín, csillám, kövek, új forma... minden! A kendővel pedig még inkább fokozni szerettem volna a fesztiváli, nyári vidám hangulatom. Meg a tiédet is! :)

Láthatod jól a színeket, fehér, narancs, barna és zöld. Narancs színű nagyobb glittereket használtam és arany színű köveket 3 féle méretben, barna tusvonallal a szempillák tövében. Szájon matt piros és bodró színek összemosását látod.

Ha van kedved, írd meg nekem hozzászólásban, neked melyik tetszik!?

Szeretnéd megtanulni valamelyiket? Vagy akár az összeset? Akár azon a linken is tudsz jelentkezni, amit feljebb mutattam vagy pedig ezen a linken olyan lehetőséget is találsz, hogy a saját otthonodban tanuld meg bármelyiket:

https://www.facebook.com/events/460495538553323

Július 10 és 30 között Magyarországon leszek, még korlátozott időpontban elérhető vagyok ebben az időszakban! ;)

 

img_20210318_131918_resized_20210624_092110212.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr7416585804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása