Hogyan küzdj az álmaidért, mit tegyél meg értük? Tanulj, tarts ki, és még ha le is térsz kis időre az útról, lépj vissza és érd el az álmod! Ez ilyen egyszerű!
Interjú Jánosi Elvirával

Libabőrözve olvastam mai kérdéseimre a válaszokat.... hisz oly közel állnak hozzám is ezek a gondolatok. Mi sminkesek egy levegőt fújunk, egy levegő éltet bennünket.  Elvirával ugyan teljesen más stílust képviselünk, a fő irány, a smink szeretete mégis ugyanúgy közel hoz bennünket egymáshoz, hogy ezáltal mégis megértjük a másikat. 

Jánosi Elvira is a szépségiparban tevékenykedő szakmabeli, aki egyelőre (reméljük csak rövid ideig) másodállásban végzi ezt a sok tevékenységet, melyről lejjebb olvashatsz.

 

received_425839568055626.jpeg

 

- Milyen szépségipari tevékenységekkel foglalkozol?
- ,,Professzionális sminkeléssel foglalkozom első sorban, ezt nemrég kiegészítettem a kozmetikával, (ha pontosítani szeretnék kozmetikus-esztétikus is vagyok). A jelenlegi helyzetben szolgáltatóként sajnos nem elég egy dologra támaszkodni, ezért is jött az ötlet, hogy bővítem a repertoárt. A kettő jól kiegészíti egymást."
- Melyik a fő irány és miért? 
- ,,Gyerekkorom óta vonzanak a színek, az alkotás, festés... így egyértelmű hogy a sminkelés számomra elsődleges szépségipari tevékenység, hobby...NAGY SZERELEM! Szeretek kreatív dolgokkal foglalkozni... Jelenleg az emberi arc a vásznam ;) "
img_20210214_004414_201uj.jpg
- Mikor kezdtél sminkelni? Kifejted bővebben, hogy milyen út vezetett ide, és hogyan alakult a kezdetektől?
- ,,A 20-as éveim elején elvégeztem egy kozmetikai alapképzést. Szerencsémre sikerült is egy bizonyos ideig belemerülnöm a kozmetika világába, viszont az élet más irányba terelt (Ausztriába költöztem), így a háttérbe szorult. Évekkel később, mikor kezdtem keresgélni önmagam, - mi is az amivel igazán szeretnék foglalkozni,- elkezdtem újbóli nekifutásra képzéseket, tanfolyamokat kutatni. A sminkelés világa magával ragadott. Így nem volt kérdés mihez is kezdjek magammal ;) 2017-ben beíratkoztam 1 akkreditált sminkes képzésre. Tudásszomjamnak köszönhetően itt meg sem álltam. Diplomával a kezemben úgy éreztem szükségem van még arra,hogy valaki egyengesse az utamat. Hónapokkal később találtam rá Turbucz Tímeára. Az ő segítségével sikerült kellő tudást szereznem ahhoz, hogy a mai napig a sminkelés szerelmese legyek. Mellette kitanultam a sminkelés csínját-bínját. Több sminkes alapképzés alkalmával asszisztáltam mellette, ahol sok tehetséges kolleginával ismerkedtem meg. Lagzikba jártam vendégsereget szépíteni, rendezvényekre ötleteket ellesni, majd sikerült fotózások alkalmával is tapasztalatot gyűjteni.
Ha az lenne a kérdés, mit szeretek a legjobban a sminkelés világában, azt tudnám mondani: a fotózások alkalmával kialakult adrenalinszintet, a várakozást a munkám végeredményére, és persze az elégedett mosolyt modelljeim arcán. Hozzám a beauty sminkek állnak a legközelebb, szeretem az arcok szépségét kiemelni. Rögös út vezetett ide, ahol most tartok. Még most is van hová fejlődni, de hát szokták mondani, "a jó pap is holtig tanul". Említettem már, hogy egyébként könyvkötész a végzettségem?!
Tavalyi évben Rideg Livnél is jártam 1 továbbképzésen. Ő kicsit más irányt mutatott a sminkelésben. Nagyon kreatív személy, sikerült pár praktikát ellesnem tőle. Úgy gondolom jó mások munkásságából merítkezni, így hozzátesznek egy darabkát saját stílusunk kialakulásához."
nz5_9951uj.jpg
- A másik irány... Ezt mikor kezdted és hogyan fonódnak össze a külön szakmák? 
- ,,Amint mondtam, kozmetikus-esztétikus lettem. A fejemben keringett egy saját szalon ötlete. Ennek feltétele viszont egy államilag elismert diploma megszerzése. Mint kiderült, sajnos az előzőleg megszerzett kozmetikusi diplomám nem teljesíti ezt a feltételt. Így jött az ötlet, be is iratkoztam Baranji Eleonóra természetgyógyász, kozmetikus oktatóhoz. Több hónapos tanulás után most már államilag elismert diplomám van. A kozmetikának köszönhetően sok vendégemnél sikerül felismernem mire van szüksége a tökéletes bőrkép eléréséhez. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy a későbbiekben könnyű legyen valaki arcát sminkelni.;) "
fb_img_1621970530534.jpg
- Milyen szolgáltatásokat tudsz nyújtani az egyes szakmákon belül?
- ,,Tavalyi évben mint sokunknak, csőstül felfordult az életem, amelyből kifolyólag egy újabb költözés következett. Visszatértem gyökereimhez, szerbiai kistelepülésen Bajsán kötöttem ki. Jelenleg egy bicaj alkatrészt gyártó kis vállalkozásban dolgozom. Nem épp egy női foglalkozás, de szeretem a kihívásokat ;) Mivel sok évig távol voltam az otthonomtól, az emberek nagy része megfeledkezett rólam. Vendégköröm kibontakozóban van, így a sminkelés-kozmetika egyenlőre mellékfoglalkozás. Igyekszem minnél többet fejlődni, hogy kellő tudással szépítsem jelenlegi és későbbi vendégeimet.
Szolgáltatásaim között szerepelnek a következők: alkalmi sminkek, mennyasszonyi sminkek, (akár kitelepüléssel), vendégsereg sminkelése, fotózásra smink, önsminkelő workshopok kezdőknek, sminkkedvelőknek..
kozmetikán belül: személyre szabott arckezelések, bőrfiatalító kezelés, arcmasszázs, szőrtelenítés, szemöldök korrekció, szemöldök/szempilla tartós festése, hennás szemöldökfestés, paraffinos kézápolás...és ez idővel bővülni fog reményeim szerint.
És itt szeretném megragadni a lehetőséget:
Tudom jelenleg bármit is nehéz tervezni, viszont arra gondoltam, szeretnék kedveskedni az idén házasulandó mennyasszonyok számára.
50%-os kedvezményt adok próbasminkjükre!!!
Szóval,tessék élni a lehetőséggel! "
img_0552-edituj.jpg
- Melyik a legkedvesebb szolgáltatásod és miért?
- ,,Melyik a legkedvesebb szolgáltatásom? Huuuh...nem is olyan egyszerű válaszolni... De gondolom kitaláltad ;) Mindenképp a sminkelés bármilyen formájában."
Ha te is kedvet kaptál egy jó arckezeléshez vagy egy szép beauty sminkhez, és még Szerbia is közel van hozzád, akkor itt az alkalom, jelentkezz be Elvirához az alábbi oldalak egyikén, ahol még sok szép munkáját tekintheted meg: 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr1116509228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása