Te mit gondolsz a színekről? Hogy bírod elviselni az esős szürke hétköznapokat?
Interjú Tóth Henivel

Végre megismerhettem egy olyan hölgyet, aki pont annyira odáig van a színekért, amennyire én is! Ő is megtapasztalta és érzi, hogy a színek milyen jótékony hatással vannak életünkre. Tudatosan használja, ha esik az eső, ha rosszabb napja van, ha bal lábbal kelt! Imádja a pink haját, de ruházatban már nem ezt a színt helyezi előtérbe. Vajon hogy éli hétköznapjait és milyen munkában dolgozhat egy ilyen színes egyéniség, Tóth Heni? Biztos vagyok benne, hogy ki nem találnád.... :D

 

fb_img_1540058395086.jpg

 

Heni most vett részt nálam egy online sminktanácsadáson, aminek nem szabott akadályt, hogy nem ismertük egymást személyesen, és az sem, hogy ő csak telefonról videóhívásban követte az utasításaimat. A cikk végén olvashatsz erről is, hogy milyen élményt nyújtott ez a kis szépítő workshop számára.

 

- Mióta van ez a nagy színszeretet az életedben? Honnan ered?

- ,,Úgy emlékszem hogy mindig is szerettem a színeket. A nővérem fodrász így a hajam is általában más színű volt. Rajtam kiélhette kreatív tudását. :) A szőke, a barna, a vörös összes árnyalata visszaköszönt a fejemen. :) Ja! És voltam ám kék is...persze még fiatalkoromban.
Sz.Sz.B. megyéből származom. 13 éve költöztem föl a fővárosba, hiszen otthon a munkanélküliség akkoriban az eget verte. Mindig rövid hajat viseltem, eléggé fiús típus voltam. Öltözködésemben is inkább a lazább stílust képviseltem.
Kb.3 éve éltem itt fönt, mikor egy üzlet polcán megpillantottam ezt a hajfestéket. Mivel szerettem a feltűnőséget, így rögtön vettem is egy dobozzal. Na! Ekkor dőlt el, hogy pink leszek (természetesen csak hajszínben :)). Egyből beleszerettem ebbe a színbe. És ezzel el is kezdődött a teljes áttörés a nőies hajviselet és öltözködés vonalán..."

 

received_372253077115622.jpeg


- Mit szól hozzá a környezeted? Voltak-e korábban vagy most bármiféle negatív viszonyulások veled kapcsolatban a színek miatt? Megszóltak-e az utcán valamikor miatta? 
(Nem véletlen teszek fel ilyen kérdéseket... ugyanis engem mindig megszóltak a kisvárosban a színes hajamért és az emberek többször nevettek színes ruháimon...)

- ,,Még nagyon az elején, leginkább az idősebb korosztályból értek negatív kritikák. Akár a nyílt utcán, boltban, tömegközlekedésen is. Nem igazán érdekelte őket, csak motyogjanak valamit. Hmm..ők akkor még nem tudták amit én. A negatív megjegyzések/utalások rám építőjelleggel hatnak a mai napig is. Én ezekből építkezem!:)
Pl: - Odanézz,hogy rikít a feje!
     - Úristen,hova süllyedt ez a világ! 

 

img-216733aa5ea656a90cf20a25032c81b9-v.jpg


Na de ez már tényleg rég volt. Azóta már sok minden változott. Jobban elfogadóbbak lettek az emberek. Mondjuk a fiatalok körében eddig sem volt gond.
Sokan a mai napig ismeretlenül is odajönnek hozzám, hogy megkérdezzék milyen festéket használok. Nem vagyok ám bunkó, de ez nálam TOP SECRET! Ahogyan én megtaláltam és folyamatosan rendeltem Amerikából, találja meg más is. :)
A családom körében már teljesen elfogadott, ugyan az elején kicsit szörnyűlködtek. (Apukámtól állt leginkább távol ez a szín. Férfiak...:))
Mivel nagyon vidékről származom, ott aztán igazán furcsák (lehet, hogy inkább irigyek) az emberek. Mondjuk soha nem adok/adtam mások véleményére. Mindig is lázadó típus voltam és az is vagyok!"

 

received_177509224208646.jpeg

 


- Mit adnak neked a színek az életed során? Melyik a kedvenc színed? A pink? Hol tudod kiélni a legjobban a színszeretetet a hajadon kívül? Öltözködésben? Van még más is, amiben használod?

- ,,Érdekes mert a pink a hajamon kívül az öltözködésemben nem igazán játszik fontos szerepet. Megtalálható ugyan foltokban de nem az első helyen.
A színek nekem/nálam/rajtam a boldogságot, kiegyensúlyozottságot tükrözik.
Persze nekem is vannak rossz napjaim. De úgy vélem, hogyha kicsit színesebben öltözködöm, az pozitívan kihat rám is és a környezetemre is.
Szeretek ám kirívó, polgárpukkasztó lenni. Kitűnni ebből a szürke, sötét, mogorva világból. Azt mondják kellemes  személyiség vagyok, erős pozitív kisugárzással. Próbálok úgy élni, öltözködni, viselkedni, hogy NEKEM a lehető legjobb legyen!

Vagy hobbyban?
Nincs túl sok hobbym. A futás és a fotózás.
Imádok futni és szeretem ha fotóznak. Ebben a kettőben teljesedem ki igazán.
4éve már a futás szerelmese vagyok és a futós felszereléseimben is megmutatkoznak ám a színek.:)
Fotózásokon is leginkább a színes ruhadarabokat részesítem előnyben."

 

0055uj.JPG


- Mivel foglalkozol a hétköznapjaidban és van-e valami álmod, amit szeretnél megvalósítani? Mi az álommunka számodra?

- ,,A Készenléti Rendőrségen dolgozom H-P-ig, mint ügyviteli alkalmazott. Nem vagyok hivatásos, csak egy az utcáról becsöppent emberke. :)
Álommunka? Hmm...ezen még nem igazán gondolkoztam. Valahogy a legtöbb munkámat szerettem (persze volt, amit kifejezetten gyűlöltem) és mégis mindegyiket maximálisan, teljes odaadással, legjobb tudásom szerint végeztem.
Tudom és tapasztaltam azt, hogy milyen a jó és rossz munkahely, vagy éppen milyen a pokolból a mennyországba kerülni...hiszen már most ott vagyok!
Teljes őszinteséggel érzem és állítom, hogy megérkeztem végre és tényleg imádom a mostani munkámat.

A nagy álmom? Egyszer sétálhassak New Yorkban az óriási felhőkarcolók között... :) "

 gc18_3395.JPG

- Mi a véleményed az online tanácsadásról? Mit adott neked? Segített a hétköznapi sminkelésed során? Ha igen, miben?

- ,,Az online tanácsadás minden másodpercét imádtam. Úgy elrepült a 2 óra hogy észre sem vettem. Bár....bírtam volna még! :)
Én nem szoktam sminkelni magam vagyis eddig nem is...de a beszélgetésünk óta minden hétköznap reggel elkészítem a munkába indulós, nappali sminkemet.
Nagyon sok mindent be kell még szereznem, de apránként be is fogok.
Kezdő vagyok még tudom, de már így is egyre jobban tetszik, ami/aki a tükörből visszaköszön.
Sokkal nagyobb magabiztosságot ad számomra, és szerintem napról-napra egyre ügyesebb vagyok! :) "

Ha te is szeretnél egy kis plusz magabiztosságot, akkor neked is segíthetek benne! Itt tudsz érdeklődni workshopjaim iránt: https://www.facebook.com/beresprokopaliz/services

Meghatódva, sokszor mosolyogva olvastam e sorokat... hiszen annyira megéltem ugyanezeket a reakciókat az emberektől, amiket Heni is. Ráadásul én is tisztában vagyok vele, egy esős napon feldobott színes smink, hogy fel tud vidítani és ezáltal megváltoztatni az eredeti eső miatti rossz hangulatom.

Én azt kívánom neked Heni, hogy a közeljövőben a legszínesebb ruhádban sétáld át New Yorkot!!

Henit az instagramján is meg tudod nézni további fotókért: https://www.instagram.com/toth_heni/

 

0106.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr4716563692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása