Egy modell, aki már több magyar celebbel is együtt dolgozott
Interjú Szerencsi Annával

Modellnek születni kell! Sőt szerintem minden szakmára születni kell! Én nem tudnék ápoló, orvos, takarító, színész, kőműves, sofőr, óvónő, énekesnő... és holnapig sorolhatnám mi minden nem tudnék lenni. Még pedig azért, mert nem erre születtem! És ezt most úgy értsd, hogy nem értek hozzá és nagyon távol is állnak tőlem ezek a szakmák. Hatalmas tiszteletem minden ilyen szakmában dolgozó embernek, főleg, hogy ha úgy csinálja azt, hogy szereti is! Mert akkor elmondhatja: arra született! Talán a mai világban már jobban támogatjuk gyermekeinket abban, hogy azok legyenek, amik szeretnének és ha látjuk miben jók, akkor tudjuk őket terelgetni, (főleg, ha ő is abba az irányba akar menni).

 

img_0211_1.jpg

 

Sajnos Anna sem kezdhette el korábban a modellkedést, mint ahogy én sem a sminkelést... a szüleink másképp látták, mint mi. Ők csak segíteni akartak, azzal a tudással, ami akkor volt nekik. Most viszont mi tanítunk nekik egy kicsit, hogy jobb később, mint soha és talán mégis csak az az irány lesz a megfelelő számunkra, amit korábban szerettünk volna! Nem összeomlani kell és elásni a régi álmaidat, lemondva magadról! Állj talpra, és igen is menj az álmod után, tök mindegy hány éves vagy! Most Szerencsi Anna hobbimodell pályájáról olvashatsz, ami néhány éve kezdődött. Igaz nem gyerekkorában, de elkezdődött! Ez a lényeg!

 

img_0772s.jpg

 

Annát már egész kiskorában érdekelte a modellkedés. Imádta, ha fotózzák és nagyon szeretett szerepelni. Ezt tapasztalhatjátok is, ha lestek egy pillantást instagram oldalára:

https://www.instagram.com/sz.an.23_/?fbclid=IwAR3-tQPajbhlFQnMuWa9WDMZh-m3Na55XTyyCgnPM5YzjzIYs04CffECfiY

ez pedig a Youtube csatornája: https://www.youtube.com/channel/UCYUwx9OBO2Hi8x5Nwp4XYXA

Mindig mondták neki a család ismerősei, hogy milyen modell alkata van. Ha rajta múlt volna, már ekkor belevág, de édesapja más jövőt szánt neki. 2016-ban mégis ebbe az irányba fordult, 19 éves korában. Jelentkezett egy nyílt napra a legjobb barátnőjével. Itt profi szakemberek, fotósok beszélgettek velük és kipróbálhatták magukat a kamerák előtt. Már akkor is szemet szúrt a profiknak a kamera előtti természetes, jó mozgás, így ők is javasolták, hogy érdemes lenne Annának ezzel foglalkozni, mert tehetséges benne. Így bele is vágott, és lehetősége volt fotózásokon, videó klip forgatáson is részt vennie. Faggatóztam is kicsit a témában, hisz nekem is ennek kapcsán volt szerencsém közelebbről megismerni őt.

- Milyen témájú fotózások/videó felkérések vagy egyéb modellkedési feladatok érdekesek számodra?

- ,,Elég sokrétű vagyok úgy gondolom, és könnyen alkalmazkodom. Ezáltal, ha látok fantáziát az adott felkérésben, akkor bele is vágok. A szívemhez legközelebb a vagány, belevaló, de nem közönséges fotózások állnak. Szerencsére találtam két nagyon remek fotóst, akikkel eléggé egy hullámhosszon vagyunk, és ki tudjuk hozni egymásból a maximumot, közös ötleteléssel."- válaszolta Anna.

Ehhez én is hozzáfűzném, hogy nagyon hosszú idő megtalálni azokat a szakmabelieket, akikkel egy húron pendülünk, akikkel olvasunk egymás gondolataiban és nem csak félreértjük a másikat. Ezt el kell fogadni mindenkinek! Mások az igényeink, látásmódunk, más fajta témák érdekelnek sokszor bennünket, különböző stílusokat képviselünk. Így igazi kincs, ha az ember rátalál a megfelelő csapattársra a közös projektekhez. Személy szerint én is imádom ezeket a csapatmunkákat! Fotóssal, fodrásszal, modellekkel és egyéb szakemberekkel egy nagy közös ötletet megvalósítani. Mindenki beleadja, amit tud, amit ő ahhoz gondol. Így születnek a tökéletes műalkotások fotó formájában. 

 

174090371_277285820728635_710221795883085531_n.jpg

 

Ahogy fentebb említettem, így volt szerencsém Annával megismerkedni nekem is jobban. Bár előtte Anna nyert nálam egy nyeremény sminket, ami összehozott bennünket, és utána nem is volt kérdés, hogy az egyik fotózásra beszervezzem-e. Pont ilyen vagány modelleket kerestem, amilyen ő is. Így lett hatalmas közös szerelemprojektünk a Balázs Eszter designer-rel történő ruhafotózás Szegeden, a Hotel Koronában. Hallottatok már Eszterről? Elég nagy neve van a ruhatervező szakmában, nem csak Magyarországon! Ez a téma is egy külön bejegyzést érdemel, hisz csodálatos élmény volt rengeteg, aprólékosan kidolgozott tervekkel, csapatmunkával!!

Kérdeztem is most Annát a cikk kapcsán, hogy melyek voltak eddig a kenvenc modell munkái és ő így nyilatkozott:

,,Nagyon sok jó emlékem/élményem van. Elsősorban ide sorolnám a közös munkáinkat, abból is legfőképpen, amikor Balázs Eszter exkluzív, egyedi ruháiban, gyönyörű sminkben és vagány/extrém frizurával pózolhattam. A felkészülés és maga az esemény is nagyon élvezetes volt számomra.

A másik rendkívül nagy kedvencem az nem más, mint a ByeAlex - Pixa APÁTOK videóklip forgatás volt Budapesten. (Klipp itt: https://www.youtube.com/watch?v=_7PaQ-yF4vc) Hatalmas elismerés volt számomra, hogy beválogattak és részt vehettem rajta! Jó volt testközelből megismerni a srácokat és eltölteni velük egy napot.

Nagyon mély élmény volt számomra az is, amikor a "Nők elleni erőszak" kampány arca lehettem. Megrendítő képek születtek, még nekem is könnnyek szöktek a szemembe, ahogy visszanéztem a fotókat." 

 

17_1.jpg

 

Anna nagyon lényeges gondolattal zárta beszélgetésünket:

,,Ennek az egész szakmának talán ebben is rejlik az igazi varázsa, hogy nem pusztán jó képekről és csillogásról, reflektor fényről szól, hanem fontos üzenete is lehet, amellyel komoly dolgokra és helyzetekre hívhatjuk fel az emberek figyelmét!"

 

0022.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr8516494534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12 Mandala 2021.05.16. 10:45:40

Szia, a nők elleni erőszak projektől hol lehet többet olvasni? Google kicsit sok felesleges dolgot hozott ki nekem, igaz először nalam angolul keres...

Glitter makeup and bodypainting 2021.05.17. 09:27:24

@12 Mandala: Szia! Megkérdezem Annát, aztán majd ő ír nekünk választ! ;)

anna97 2021.05.17. 10:06:00

@12 Mandala: A kampányt azért hoztuk létre,hogy felhívjuk a figyelmet a nők ellen elkövetett erőszakra és ezáltal arra,hogy mennyire fontos,hogy akár barátként vagy családtagként is észleljük a sokszor alig észrevehető jeleket. Érintettként pedig merjünk segítséget kérni,mert van kiút. A képek úgy gondolom önmagukért beszélnek. m.facebook.com/hurrycam/photos/?tab=album&album_id=2122240918059181&ref=page_internal

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása