Miért nem mered sminkelni magad a hétköznapokban? 2.rész
Mivel használod az alapozót? Szivacs/ecset/beauty blender/ujjaid?

Bontogassuk csak tovább ezt a falat körülötted Kedvesem! Az első részben feladatnak kaptad, hogy dobj ki minden régi kozmetikai terméket, ami már 10 éve porosodik a polcodon. Sikerült? Vagy még mindig ragaszkodsz hozzájuk, mint kisgyermek a plüss macijához? Nézzük mi az, ami maradt! 

Kezdjük a bőrápolásnál, mert ugye tudod, hogy egy szép smink, csak egy megfelelően táplált bőrön mutat jól! Tehát van olyan hidratáló krémed vagy valami szérumod, amitől már eleve csak úgy ragyog a bőröd, mert táplálja azt minden jóval? És persze ugye az nem is kérdés, hogy megiszod a napi minimum 2 liter vizet is mellé, hogy a kettő együtt tökéletes alapot adjon a sminkednek! A kozmetikai kezelések fontosságát is szeretném megemlíteni, mert ezek a felszín alatt is tudják segíteni, tisztítani, táplálni a bőrünket! Járj olyan rendszeresen, amilyen rendszeresen csak teheted! Hosszú távon meghálálja bőröd!

Ha ezek megvannak, akkor jöhet az alapozás! Az alapozó kiválasztásában ebben a cikkben nyújtok egy kis segítséget:

https://minden-ami-smink.blog.hu/2021/04/13/tudod_milyen_szinu_alapozo_lesz_a_legtermeszetesebb_rajtad

Tehát, ha van a korodnak, bőrtípusodnak, bőrszínednek megfelelő alapozó, akkor hozzá is lehet fogni. Te mit használsz az alapozó felvitelére? Hallottál már a beuty blenderről? Ez egy nagyon trendi termék manapság, így a korombeliek (tudod a negyven körüliek és efelett) ;) szerintem sokan nem ismerik. A fiatalok sokan áradoznak erről a termékről. Nagyon jó a  formája és az összetétele ennek a szivacsnak, mellyel tökéletesen fel tudod vinni az alapozót az arcodra. Állítólag ez egy speciális sminkszivacs, mellyel egyenletesen felviszed az alapot csíkozás nélkül, vékony rétegben és tartósan! Kicsit hihetetlen számomra, hogy ettől a szivacstól lesz tartós az alapozás... No nekem a másik kettő is tökéletesen bevállt, de erről írok lentebb még.

 

single_pink_make_up_schwamm.jpg

Nyugi, én sem a Beauty Blendert használom. Jó most én ecsettel alapozok, mivel megtanultam hogyan lehet azzal tökéletesen, foltmentesen felvinni a folyékony állagú alapozót, nekem az lett a szerelem. Viszont, amíg én sem tanultam, csak otthon sminkelgettem magam "tudatlanul", addig tökéles volt számomra a drogériában vásárolt szivacs. Nyilván nagy mértékben attól is függ, milyen állagú alapozót használsz. De a szivaccsal kb bármelyiket fel tudod vinni a bőrödre, míg az ecsettel a masszívabb állagú alapozókat nehézkes lenne, (bár ez ecsetfüggő is). Itt mutatom képen, hogy nekem ez a két fajta termék tökéletes volt anno és úgy gondolom ma is ezeket használnám, ha nem ismerkedtem volna meg új barátommal, az alapozóecsettel. ;) De abból se mindegy, melyiket használod!

Persze, ha te is szívesen megtanulnád milyen ecsetek vannak és hogy lehet őket úgy használni, hogy ne legyen csíkos az arcod, akkor itt tudsz jelentkezni az oldalamon egy privát "Hogyan sminkel magad a hétköznapokban" online workshopra:

https://www.facebook.com/beresprokopaliz

for-your-beauty-smink-szivacs-korong-3-db-20190403-4305615468471.jpg

for-your-beauty-alapozo-szivacs-szett-6-db-20170621-4047196028933.jpg

Na szóval én mindkét szivacskészletet használtam. Kedvencem a laposabb fajta volt, de ha az épp nem volt kapható, akkor ez a 2. is tökéletes megoldásként szolgált addig. Én ettem az alapozószivacsokat... Szerintem havonta cseréltem őket, de lehet még sűrűbben. Mivel fiatalabb koromban minden nap sminkben jártam hétköznapokon is, így nálam nagy fogyóeszköz volt a szivacs. Barátnőim a mai napig azon röhögnek, hogy még a szemetet sem vittem le alapozó nélkül. :)

Te ismered ezeket? Megmutatod milyet használsz? Vagy inkább az ujjaiddal viszed fel? Szívesen megnézném milyenek vannak még a piacon. Tudod is használni őket úgy, hogy szép egyenletes legyen a bőrödön az alapozó? És még egy fontos kérdés: Neked meddig bírja az alapozó az arcodon? Egész nap vagy pár óra múlva már azt veszed észre, hogy fele odavan? Nagyon kíváncsi vagyok! Mert van ám néhány trükk, amitől tovább marad az arcodon az a termék....

Ja és légysziiiii írjon már valaki hozzászólásban, aki ezt a híres blendert használja, hogy neki mi a tapasztalata vele!! Köszönöm szépen!! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr4516501406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12 Mandala 2021.04.25. 10:13:09

Én a minap láttam ezt a cuccot egy kirakatban, de kövezz meg, én eskü azt hittem ez valami szexuális segédeszköz. De mivel fura volt, hogy egy drogeria kirakataban volt, így közelebb mentem megnézni mi az.
Na ennél közelebb nem voltam hozzá sajnos. De mire ehhez a cikkhez értem már tudtam mi ez! Olyan kis büszke vagyok. :)

Glitter makeup and bodypainting 2021.04.25. 10:53:25

@12 Mandala: Kár, hogy nem tudok ide tenni röhögő szmájlikat.... :D
Ez csak egy sminkszivacs.... lehet kicsit élénk a fantáziád, de semmi probléma. Lehet másra is lehet használni, ha már ilyen szuper termék. ;) Na de legalább most már kitisztult a kép benned, mi is az. Most már csak ki kellene próbálnunk!

Glitter makeup and bodypainting 2021.04.25. 11:33:41

@12 Mandala: aki kipróbáljra ezt beautyblendert? :) Nem baj! Majd hátha lesz valaki, aki leírja a véleményét és azt, hogy miért szereti jobban, mint egy normál szivacsot. Pl sok híres instás sminkesnél látom, hogy előszeretettel használják. Szóval biztos jó, de én elégedett vagyok az ecseteimmel is.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása