Vajon te ismered a pasztell színeket?

Szeretnék tisztázni egy tévhitet a mai bejegyzésemben. Vannak olyan hölgyek, akik egyáltalán nem szoktak sminkelni, nem öltöznek harsány színekben, csak ritkán. Ők ruha és smink színekben többnyire a barna, szürke, fehér és fekete árnyalatait tudják elképzelni magukon legtöbbször. Nincs is ezzel semmi baj, hiszen nem vagyunk egyformák. Ezek a színek például hiányoznak az én ruhatáramból. Na jóóó, fekete ruhadarab azért néhány akad. Viszont sminkben csak ezeket a színeket használva, hááát... rajtam nagyon-nagyon ritkán láthattok ilyen színű sminket.

Kicsit elkanyarodtam... szóval azt szeretném kinyögni, hogy nem, nem ezek a pasztel színek, azért mert nem élénk színek. Ezeket inkább natúr színeknek nevezném, sőt nekem ezek nem is színek.... mert magukban el nem tudnám viselni őket, max egy harsány szín mellett, de ez én vagyok. 

A pasztell színek viszont igazán lágy színek, de azok is lehetnek színesek, csak világos árnyalatok, mint pl a rózsaszín, kék, zöld, lila, citrom, barack... ezeknek mindnek vannak pasztell árnyalatai sminktermékekben is és ruhában is. Olyan kis babaszínek, ezek a legcsodálatosabb tavaszi színek! Mikor már vége a hideg, szürke télnek, a természet virágba borul, színesedik. Egyre több a napsütés, barnul az arcunk és kerülnek elő a színek a ruhatárunkban is. 

Bátorítani szeretnélek benneteket, hogy nyugodtan használjatok így ebben a csodaszép időben az arcotokon is egy kevés színt, még akkor is, ha féltek a színektől. Akár egy barack/korall rúzs is csodás egy nappali smink részeként vagy akár a szemhéjon egy kevés pasztell szín is bátran szóba jöhet, még akkor is, ha nem annyira szeretitek az élénk színeket. Nézzétek meg a fotón is, modellem szemhéján milyen szép a pasztell rózsaszín-barnával. Nem túl sok, de több, mint egy natúr smink.


165746517_792257285003588_633417933227362277_n.jpg

 

Nézzétek csak meg milyen szép a pasztellzöld felsőhöz a hölgy szép zöld szeme, a pici rózsaszín és barna árnyalatokkal, barna szemhéjtussal. Egy blúzzal kombinálva, igazi irodai viselet lehet.

 

165787694_569754484412920_166502078196644544_n.jpg

 

Kis finom színek, nappali sminknek vagy akár egy üzleti ebédre/vacsorára is tökéletes. Nektek milyen színű palettátok van otthon? Akad benne színes? Nekem van egy pasztel palettám  (a többi inkább élénk színű) csodaszép színekkel. Nagyon szeretem keverni ezeket a színeket élénkebb tusvonallal is akár, ami még jobban feldobja a sminket. Üde, vagány, fiatalos, igazán csajos. Ti használtok színes tusvonalakat?

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr9316483204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása