Élénk színű sminkek vagy inkább natúrabb árnyalatok? Fel mered vállalni önmagad?

A cím már mindent elárult... :) Most arra lennék kíváncsi, hogy vajon jól gondolom, hogy a nők többsége inkább a natúr árnyalatú sminkeket helyezi előtérbe? Ez vajon azért lehet, mert féltek használni a színeket vagy nem is szeretitek magatokon viselni őket? Sok a kérdés, igaz?

 

120586529_1494397887426173_2614525332843955924_o.jpg

 

Én már gyerekkorom óta éltem a színeket, természetesen eleinte csak ruhákban és kiegészítőkben, majd középiskolás koromban jöhettek mellé a színes sminkek, hogy teljes legyen az összkép. Sokszor néha túl is toltam, mert imádtam a rikító színeket, a csillogást. Lehet rossz bolygóra születtem? Mit gondoltok? Volt, hogy úgy mentem suliba, hogy ezüst szatén ing, fényes ezüst nadrág és természetesen ezüst kabát.... :D Ennek már vagy 20 éve... kicsit vissza is sírom, abból a szempontból, hogy akkor még mertem vállalni önmagam, mertem az lenni, akinek születtem és vállaltam a különcségem. Aztán ahogy "felnőtté" és anyává váltam, mintha valami meghalt volna bennem... ez a régi őrült részem, aki azt tehette "amit csak akar" eltűnt, mert felnőtt lettem. Azt gondoltam azzal leszek felelősségteljesebb felnőtt, ha lemondok ezekről a különc szokásaimról. Persze a külvilág is nagy szerepet játszott ebben, mert olyan emberekkel hozott össze a sors úton útfélen, akik megjegyezést tettek külsőmre, mert ők nem ezt a színes stílust képviselték, amit én. Én pedig hagytam magam befolyásolni és sokkal visszább vettem abból az Alízból, amit kamaszként mindenki megismert belőlem. A közeli barátoknak azért még mindig az maradhattam, ők többnyire elfogadták, hogy én más vagyok, mint az átlag. No de felteszem itt a kérdést, miért legyünk egyformák? Hány egyforma embert láttok a világban? Ugye egyet sem, még az ikrek sem azok teljesen. Sőt személyiségben szinte ellentétei egymásnak. Akkor hol itt a probléma, ha már mindenki más? Csak egy kicsit lehetünk mások? Ki mondja ezt meg? Szabályozva van valahol? Nem gondolnám.... Így hát azt mondom nektek, hogy merjétek felvállalni magatokat és bátran próbáljatok ki magatokon, amit csak szívesen tesztek, hisz azért vagyunk itt, hogy tapasztaljunk.

 

_dsc4060_2_1.jpg

 

Ha piros hajat szeretnél, hát fesd be, próbáld ki! Miért ne tennéd? Persze nem 13 évesen (max, ha a szüleid is szívesen engedik). Vagy egy zöld sminket szeretnél, esetleg narancsot? Nem tudod, hogy csináld meg, hogy jól álljon?? Próbálgasd, addig, amíg nem tetszik. Ha kell 20-szor... senki nem látja rajtad kívül, lemoshatod, ha nem tetszik. Legközelebb megpróbálod máshogy... ha sehogy nem megy,de mégis szeretnéd, akkor kérj szakembertől tanácsot, segítséget! Ne sajnáld rá a pénzt hisz egyszer kell kifizetned, utána minden nap boldogan mosolyoghatsz a tükörbe, hogy végre elégedett vagy azzal a narancs sminkkel, amit eddig nem tudtál egyedül elkészíteni. Szerinted én nem csináltam meg 20-szor? Dehogynem! Nekem sem megy sokszor elsőre! Rengeteg gyakorlat szükséges ahhoz, hogy biztos legyen az a mozdulat, az az ecset- és anyaghasználat.

Áldom a napot, mikor elkezdtem hivatásszerűen sminkelni és visszatérhettem általa igazi önmagamhoz. Lásd a 2.fotón. Lassan 40éves leszek, de nem érdekel, nem fogok anyukásan, szolidan öltözni és visszafogottan sminkelni, ha épp nem így esik jól. Nem érdekelnek az elvárások! Önmagam akarok lenni és úgy élni ahogy én szeretnék, nem úgy, ahogy mások várják el!Ezt tanácsolnám neked is, ha engeded!

Írj nyugodtan, szívesen segítek benne! ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-ami-smink.blog.hu/api/trackback/id/tr7416481226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sziasztok! Alíz vagyok, megszállott sminkes! Kreatív, színes és őrült vagyok.

Friss topikok

">

Messenger

süti beállítások módosítása